Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

پنج دلیل برای سفر با RV در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کرونا ویروس سفرهای تابستانه‌ی مهیج را از ما نگرفته است! درست است که هنوز سفر به خارج از کشور به دلیل این اپیدمی بی‌سابقه‌ای که در‌حال‌حاضر با آن روبه‌رو هستیم دشوار و ریسک‌پذیر شده است، اما بیایید از این زاویه به قضیه نگاه کنیم؛ شاید کرونا ویروس فرصت خوبی بوده و به ما کانادایی‌ها زمان داده است تا استان‌های جذاب کشور خودمان را گشت و گذار کنیم؛ و باعث شده به جای انتخاب مقصد بر روی نقشه‌ی جغرافیا، این بار تعطیلات RV را انتخاب کنیم.

سفر با RV یا همان ماشین‌های تجهیز شده‌ی کاروانی برای مسافران محلی راهی باز می‌کند تا بتوانند اکثر زیبایی‌هایی که طبیعت پهناور کانادا به انسان‌ها ارائه می‌دهد را کشف کنند و در عین‌حال هم در امنیت و راحتی و خیال جمع به سر ببرند. در همین راستا خواندن مطلب سفر با RV در دوران کرونا و مزیت‌های آن هم خالی از لطف نیست.

در سال ۲۰۲۰ دلایل زیادی برای اهمیت داشتن و مناسب بودن این نوع سفرها و تعطیلات وجود دارد، اما ما لیستی ۵ موردی را گردآوری کرده‌ایم تا به شما بگوییم که چرا ممکن است امسال تعطیلات RV را امتحان کنید. قبل از خواندن این لیست بهتر است مطلب وضع محدودیت‌های جدید برای سفرهای داخلی را هم مطالعه کنید.

۱- می‌توانید در محدوده‌ی امن استان خود مانده و با راحتی و آسایش سفر کنید

اگر برنامه‌های مرخصی تابستانی شما لغو شده باشد، سفر با RV می‌تواند گزینه‌ی جایگزین مناسبی برای ارائه به شما باشد. شما حتی می‌توانید به شرکت‌های طراحی سفر اجازه دهید برای سفرهای‌تان برنامه‌ریزی مفرح و مناسبی ترتیب ببینند و به‌این ترتیب تعطیلات آسان‌تری در پیش‌رو داشته باشید. شرکت‌هایی مانند Cana Dream برنامه‌های از‌ پیش‌آماده‌ی سفرها را با شرایط شما بهینه‌کرده و آن را به شما ارائه می‌دهند و شما با خیالی آسوده‌تر می‌توانید در کنار این شرکت‌ها استرس زیاد برنامه‌ریزی برای سفر را برطرف کنید. برنامه ریز سفر شرکت Cana Dream در کانادا به شما این امکان را می‌دهد که منطقه‌ای را که مایل به سفر به آن هستید، مدت زمان سفر و فصلی که در آن سفر خواهید کرد را انتخاب کنید تا بنا بر نظر شما برنامه‌ی مهیجی برای تعطیلات‌تان تهیه کند که کاملا متناسب با سلیقه و خواسته‌های سفر RV شما باشد.

۲- با سفرهای RV به منتهای لاکچری بودن برسید

باور کنید تجربه کردن سفر RV واقعا می‌تواند از بهترین‌های هر دو جهان باشد. نه تنها در سفرهای RV شما می‌توانید زیر سقف آسمان و در پرتوی ستاره‌ها بخوابید، بلکه از تمام راحتی‌ای که خانه‌های متحرک و لوکس RV برای‌تان به ارمغان می‌آورند لذت ببرید. ممکن است وسط شب گرسنه شوید؟ مایکروویو خودرو برایتان یک میان‌وعده‌ی شبانه حاضر خواهد کرد! شما حتی نیازی به ترک کردن RV خود برای حمام کردن ندارید، و حتی به شکل هیجان‌آوری هر روز می‌توانید در بخش جدیدی از کشور بیدار شوید.

۳- با یک مرتبه بار سفر بستن، می‌توانید چندین بار سفر کنید

بیایید با‌هم صادق باشیم، پک کردن وسایل و باز کردن آن‌ها، بزرگ‌ترین قسمت تعطیلات نیست. هنگامی که در یک RV مسافرت می‌کنید، فقط یک‌بار نیاز به باز کردن چمدان‌های‌تان دارید. حتی اگر شانس دیدن چندین مکان مختلف را داشته باشید باز هم دیگر نیازی به نگرانی در مورد متوقف شدن در سفر و باز کردن بسته‌بندی‌ها و چمدان‌ها در هر کدام از مقصدها ندارید. با این روش سفر، شما به راحتی می‌توانید هر شب با تمام وسایل همراه‌تان بدون نیاز به بسته‌بندی و آماده شدن، برای ماجراجویی بعدی خود به کاروان RV راحت خود برگردید.

۴- می توانید از میان جمعیت فرار کرده و به طبیعت نزدیک شوید

در تعطیلات با RV، شما واقعا می‌توانید به بیرون از منزل و شهر بروید و هر آنچه را که قلب شما از ته دل می‌خواهد کشف کنید. چه بخواهید دوچرخه‌سواری کنید، پیاده‌روی کنید و یا گشت و گذار کنید، یک خودروی کاروان RV برای کلیه‌ی این تجهیزات شما فضای کافی دارد و می‌تواند شما را به دریاچه‌ها، کوه‌ها، جنگل‌ها و سواحل زیادی در کانادا برساند. ناگفته نماند که از شراب‌سازی و مزارع زیبای سر راه خود هم راحت نگذرید و سری هم به آن‌ها بزنید. این دقیقا همان روش هیجان‌انگیز ماجراجویی است که همه در رویاپردازی‌های خود داشته‌ایم.

۵- گربه‌ها، سگ‌ها و حیوانات خانگی‌مان هم می‌توانند همراه‌ماه به سفر بیایند

در مسافرت‌های معمولی با قطار و هواپیما، ما گاهی مجبوریم این دوستان خز‌دار خود را پشت سر گذاشته و در خانه تنها بگذاریم اما حالا به لطف کاروان‌های RV این موجودات دوست‌داشتنی نیز می‌توانند با شما ماجراجویی کنند. حیوانات خانگی شما حتما به وجود شما در اطراف خود عادت دارند و چیزی آزار‌دهنده‌تر از ترک کردن آن‌ها در خانه‌ای خالی نیست. پس چرا آن‌ها را برای یک سفر مهیج همراه خود نبریم؟

توجه: در حالی که پارک‌های محلی، مغازه‌ها و رویداد‌ها و مراسم مختلف در‌حال بازگشایی هستند‌، مسئولان بهداشت عمومی به شهروندان یادآوری می‌کنند که سلامت خود را در خصوص علائم و نشانه‌های COVID-19 دائم کنترل کنند. اگر در حال حاضر احساس خوبی در بدن خود ندارید، توصیه می‌کنند فعلا در خانه بمانید. اگر تصمیم به بیرون رفتن دارید‌، دستورالعمل‌های فاصله‌ی بدنی شش پا را حفظ کنید. اگر در استان سفر می کنید‌، دستورالعمل‌های استانی را دنبال کنید.

هرجا می‌روید در امنیت باشید، کانادا!

 

منبع: Dailyhive