Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

دولت کانادا برای کمک به لبنان کمک مالی در دستور کار قرار میدهد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت کانادا اعلام کرد که برای سامان‌دهی به تلاش‌های مردم برای کمک به مردم خسارت دیده در انفجار بیروت کمک‌مالی اختصاص می‌دهد. وزیر روابط بین‌الملل کانادا، Karina Gould در توییتی اعلام کرد که دولت در همراهی با مردم کانادا به لبنان کمک‌ نقدی می‌کند. او افزود:

“دست و دلبازی مردم کانادا د در مواقع بحران، مثال‌زدنی‌ست.”

کارینا گولد در ادامه خاطرنشان کرد: مردم کانادا همچنان از #Beirut   از طریق #Lebanon  و نیز اهدا کمک‌های مالی به صورت دلار حمایت می‌کنند. کمک‌های مالی مردم از طریق دولت جمع‌آوری و به مردم لبنان اهدا می‌شود. برای کمک‌مالی باید به لینک زیر مراجعه کرد:

Canada’s Humanitarian Coalition. 

در تاریخ 4 آگوست ذخایر آمونیوم نیترات انبار شده در بندر بیروت انفجار مهیبی به راه انداخت که سبب کشته شدن بالغ بر 150 نفر و نیز مجروح شدن 6000 نفر شد. بر اساس وبسایت دولت کانادا،تخریب ناشی از این انفجار تقریبا 300,000 نفر را بی‌خانمان کرد.

کمک‌های این صندوق با جمع‌آوری 2 میلیون دلار از طریق ائتلاف بشردوستانه‌ی کانادا به  حداکثر مقدار خود رسید.دولت کانادا خود را متعهد دانسته که مبلغ 5 میلیون دلار به این امر اختصاص دهد که 2 میلیون دلار از آن از طریق کمک مالی این صندوق تأمین می‌شود.

تا کنون تلاش‌های محلی بیشماری در همراهی با اقدام متعهدانه‌ی دولت فدارال کانادا برای کمک به افراد حادثه دیده در این تراژدی صورت گرفته است.

منبع: Daily Hive

پیشنهاد مطالعه:

حراج تابستانی IKEA با تخفیف های 70درصدی

محققان آزمایشی برای شناسایی ناکارآمدترین ماسک ابداع کردند