Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

بیش از ۵۰ آتش‌سوزی در بریتیش‌کلمبیا، تنها در عرض ۲ روز

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بعد از طوفان و رعد و برق اخیر بیش از ۵۰ مورد آتش‌سوزی جنگلی جدید، تنها طی ۲ روز در سراسر بریتیش کلمبیا توسط سرویس آتش‌نشانی بریتیش‌کلمبیا (BCWFS) ثبت شده است.

سازمان BCWFS در صفحه‌ی توییتر خود اعلام كرد كه رعد و برق‌های عصرگاهی كه از روز دوشنبه در مرکز آتش‌سوزی بخش جنوب‌شرقی اتفاق افتاده منجر به احتراق بیشتر آتش شده است که بیشتر آن‌ها در مناطق آتش‌نشانی Arrow و دریاچه‌ی Kootenay بودند. این امر باعث افزایش تعداد آتش‌سوزی‌های فعال در منطقه‌ی جنوب شرقی بریتیش کلمبیا به ۳۵ مورد شده است.

در حال حاضر، چندین آتش‌نشان زمینی و خدمه‌ی هوایی آماده و در مناطق مورد نظر مستقر شده‌اند که همواره در حال ارزیابی وضعیت و بررسی اقدامات استراتژیک ضروری در صورت نیاز هستند.

علاوه بر این آتش‌سوزی‌های اخیر، ۲۴ مورد آتش‌سوزی جدید نیز روز دوشنبه از مرکز آتش‌نشانی Coastal گزارش شده است. این موارد جدید پس از رعد و برق‌های متوالی در یکشنبه‌شب اتفاق افتاده‌اند که در بخش جنوبی Vancouver Island و در Lower Mainland رخ داده‌اند.

سازمان BCWFS گفته‌ است این آتش‌سوزی‌ها شامل ۱۰ مورد آتش‌سوزی مختلف در منطقه‌ی Pemberton و ۱۴ مورد در بخش جنوبی Vancouver Island هستند. علاوه بر این رشد آتش‌سوزی در Christie Mountain منجر به تخلیه اضطراری شده است.

در ادامه مطالب مرتبط دیگر را می توانید از لینک‌های زیر دنبال کنید:

پیش‌بینی افزایش خطر آتش‌سوزی فصلی در مناطق غربی کانادا

آلبرتا خود را برای آتش‌سوزی‌های فصلی در تابستان آماده می‌کند

جنگ با آتش در بخش‌هایی از بریتیش کلمبیا

آیا احتمال فعالیت آتشفشانی در بریتیش‌کلمبیا وجود دارد؟

 

منبع: Dailyhive