Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

آلبرتای باشکوه: عاشق آبشار‌های Lundbreck Falls می‌شوید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کرونا کماکان تهدیدی خطرناک در جهان محسوب می‌شود. اما نمی‌توان زندگی را متوقف کرد. این روزها درحالی‌که بیشتر مناطق دیدنی آلبرتا بر روی گردش‌گران بازگشایی شده‌اند، پیشنهاد می‌شود که با برنامه‌ریزی قبلی و رعایت محدودیت‌های محلی و اقدامات بهداشت عمومی، به بازدید از جاذبه‌های مختلف بپردازید و از مناطقی که ممکن است خیلی شلوغ باشند صرف‌نظر کنید.

 

آیا جزو آن دسته از عاشقان آبشارها هستید که موقعیت سفر به Ontario و دیدن آبشارهای نیاگارا را ندارید؟

خوش‌بختانه اصلا جای نگرانی نیست، چون تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوار ماشین‌تان شوید و تا آبشار‌های Lundbreck Falls رانندگی کنید.

این آبشارهای بی‌نظیر شاید کمی کوچک‌تر باشند اما در عوض میزبان گردشگران کمتری هستند و محیط آرام‌تری را تجربه خواهید کرد؛ گرچه زیبایی طبیعی آبشار‌های Lundbreck Falls در نوع خود دیدنی و جادویی است.

 

برای امنیت خود، لطفا قبل از شروع ماجراجویی بعدی، از آمادگی کامل خود اطمینان حاصل کنید. اطلاعات مربوط به نحوه تدارک سفر و ایمن ماندن در هنگام پیاده‌روی در این لینک و این لینک قابل دسترس است. همچنین راهنمای کلی بازدیدکنندگان پارک‌های کانادا در اینجا موجود است. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ ردپایی از خود به‌جا نگذارید، وسایلی که آماده کرده‌اید را همراه خود داشته باشید، در مسیرهای مشخص شده راه بروید و از غذا دادن به حیوانات وحشی خودداری کنید. علاوه بر این لطفا توجه داشته باشید که عکس سلفی گرفتن در شرایط خطرناک می‌تواند غیرمسئولانه و حتی مرگ‌آور باشد!

 

آبشار‌های Lundbreck Falls کجاست؟

آبشار‌های Lundbreck Falls در جنوب غربی آلبرتا، جنوب Highway 3 و خروجی Range Road, 24B هستند. مکان دقیق آن‌ها درست در ۲۵ کیلومتری شمال غربی Pincher Creek است.

https://www.instagram.com/p/B0NITw0Fqjk/?utm_source=ig_embed

چطور به آبشار‌های Lundbreck Falls برویم؟

برای رسیدن به این مجموعه آبشار از سمت کلگری شاید نیاز باشد کمی سختی بکشید چون یک رانندگی طولانی کمی بیشتر از ۲ ساعته در انتظار‌تان است که البته بسته به ترافیک ممکن است طولانی‌تر هم باشد؛ بنابراین یادتان نرود چیپس و پفک و خوردنی در ماشین داشته باشید.

با رانندگی در Deerfoot Trail جنوبی و ادامه دادن AB-2 S به AB-540 W در Cayley برای حدود ۴۰ دقیقه به AB-540 W در سمت راست خود می‌رسید. بعد از پیچیدن در این جاده AB-22 را به سمت Highway 3A ادامه دهید تا حدود ۱ ساعت دیگر به Range Road 24B برسید.

برای بازدید‌کنندگانی که از ادمونتون حرکت می‌کنند باید بگوییم که قبل از مسیر بالا، یک سفر ۳ ساعته از جنوب به سمت کلگری هم در انتظارتان است.

https://www.instagram.com/p/B_kkByfJnq6/?utm_source=ig_embed

در آبشار‌های Lundbreck Falls چه چیزی منتظر ماست؟

در این مجموعه آبشار شما نه تنها مناظر زیبا و بکری را خواهید دید بلکه می‌توانید در آب‌های آرام‌تر پایین آبشارها که کمی پایین‌تر هستند تنی هم به آب بزنید و خود را مهمان یک شنای دلچسب تابستانه کنید.  محل‌های مخصوصی هم در این مجموعه برای برپایی کمپ و حتی ماهیگیری در نظر گرفته شده است.

اگر هم اهل شنا نباشید باز هم در آبشار‌های Lundbreck Falls تفریحات زیادی خواهید داشت. می‌توانید با کمی جست‌ و جو نقاط مخصوص پیک‌نیک را پیدا کنید و بساط هود را آنجا پهن کنید. برای آن‌هایی که تنها هدفشان از این سفر گرفتن چند عکس به‌یادماندنی برای اینستاگرام‌شان است منظره‌هایی خیره کننده در این سفر منتظرشان است. کافی‌ است پیاده‌روی کوتاهی با سمت بالای آبشار داشته باشید تا تمام این منظره‌ی شگفت‌انگیز را به صورت پانوراما در قاب گوشی خود داشته باشید.

یادتان باشد اگر در زمستان به آبشار‌های Lundbreck Falls می‌روید ممکن است با صحنه‌های زمستانی‌ای بسیار شبیه به سریال Game of Thrones روبرو شوید.

https://www.instagram.com/p/BttmrRwnhDa/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/BzYy9eEhI4g/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/CBuiX5_gHqa/?utm_source=ig_embed

دیدنی‌های آلبرتای باشکوه را می‌توانید در مطالب پیکوبینو دنبال کنید:

آلبرتای باشکوه: صعودی آسان در Tunnel Mountain

آلبرتای باشکوه: تماشای صورت‌های فلکی در پارک جَسپِر

آلبرتای باشکوه: آب‌های تماشایی Cameron Falls

آلبرتای باشکوه: تابستان در پارک سنگ‌نوشته Writing-on-Stone

آلبرتای باشکوه: دریاچه‌ی Carnarvon Lake گنجینه‌ای پنهان

آلبرتای باشکوه: دریاچه‌ی Peyto Lake یک سورپرایز فیروزه‌ای

 

منبع: Dailyhive