Tuesday, March 19, 2024
2.8 C
Calgary

بهترین سفرهای جاده‌ای در تعطیلات Labour Day

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با وجود محدودیت‌های کنونی سفر جاده‌ای شاید بهترین راه مسافرت باشد! به گفته Booking.com از ماه مارچ به این سو نیمی از مشتریان مقصدهای محلی را برای سفر انتخاب کرده‌اند. در ماه اپریل نیز حدود 70 درصد از رزروهای انجام شده در این سایت مربوط به اقامتگاه‌های محلی بوده‌اند.

این شرکت در واکنش به تغییر سلیقه مسافران با ایجاد 1،600 جایگاه کرایه اتومبیل در سرتاسر کانادا سعی کرده شهروندان بیشتری را به سفر جاده‌ای ترغیب کند. در ادامه نوشتار برخی از بهترین مسیرهای کشور معرفی شده که می‌توان در تعطیلات Labour Day آن‌ها را طی کنید.

ادمونتون – جسپر، آلبرتا

زمان: 4 ساعت

در این سفر فرصت تماشای مناظر دیدنی رشته‌کوه‌های راکی و بازدید از Edson Galloway Station Museum و Giant Squirrel، Cadomin Caves و شهر Hinton، دروازه کوهستان راکی را، خواهید داشت.

اگر به Hinton رفتید حتما از Beaver Boardwalk، طولانی‌ترین مسیر چوبی پیاده‌روی آب شیرین جهان، نیز دیدن کنید. بعلاوه در طول سفر از حیات‌وحش غنی منطقه مانند سگ‌های آبی، گله‌های اسب وحشی در نزدیکی Obed، گوزن‌های شمالی، آهو و خرس نیز لذت خواهید برد.

رفتن به چشمه‌های آب گرم Miette که داغ‌ترین چشمه‌های کوهستان راکی کاناداست را از دست ندهید (دمایی بین 37 تا 40 درجه سانتی‌گراد).

اقامتگاه پیشنهادی: Pyramid Lake Resort

نقشه

تورنتو – Thousand Islands، آنتاریو

زمان: 3 تا 4.5 ساعت

دیدار از پارک استانی Sandbanks، منزل بزرگترین Sandbanks دنیا، یکی از بخش‌های اصلی سفر است. بعلاوه می‌توانید در جاده Kingston تا شهر Limestone پیش بروید تا ساختمان‌های زیبا و سنگی متعلق به قرن نوزدهم، ویلاهای ویکتوریایی و Gananoque آن را نیز ببینید.

پس از رسیدن به منطقه Thousands Island حتما از قلعه‌های Boldt در جزیره Heart و Singer در جزیره Dark بازدید کنید.

اقامتگاه پیشنهادی: The Woodview Inn

نقشه

مونتریال – Gaspe Peninsula، کبک

زمان: 10 ساعت

اگر قصد پیمایش این مسیر در تعطیلات آتی را دارید حتما بازدید از Parc des Chutes de la Chaudiere، شهر کبک، پار ملی Bic، باغ‌های Reford، فانوس دریایی Pointe-a-la-Renommee، Cap-Bon-Ami را در برنامه داشته باشید. این سفر از سایرین طولانی‌تر است اما بدون شک ارزشش را دارد. فراموش نکنید پیش از حرکت برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید.

اقامتگاه پیشنهادی: Manoir Hamilton Manor

نقشه

هالیفاکس، NS – Cavendish، PEI

زمان: 3.5 تا 4 ساعت

مقصد سفر پایتخت بلوبری وحشی کانادا، آکسفورد است و در میانه راه می‌توان از بازار Masstown و چایخانه Birkinshaw نیز دیدن کرد. علاوه بر این پیشنهاد می‌کنیم در مرز نوااسکوشا و نیو برانزویک توقفی کوتاه کرده و به تماشای مناظر حیرت‌انگیز خلیج فاندی بنشینید. اگر وقت کافی داشتید به ساحل Cavendish و شن‌های سفید و طلایی رنگ و تپه‌های شنی تماشایی آن بروید. در نزدیکی Cavendish منطقه تاریخی Green Gables و Around the Sea Rotating House نیز قرار دارند که دیدار از آن‌ها خالی از لطف نیست.

اقامتگاه پیشنهادی: Cavendish Maples Cottages

نقشه

ونکوور – Sunshine Coast، بریتیش‌کلمبیا

زمان: 2.5 ساعت

این مسیر از رودخانه Powell، Sechelt، Gibsons و پارک Madeira می‌گذرد و می‌توانید با برنامه‌ریزی چند روزه از Gibsons Tapworks Microbrewery، Persephone Brewing Company microbrewery و رستوران Farm to Feast نیز دیدن کنید. رفتن به پارک استانی Shookumchuck، بازار Oak Tree و پارک Madeira ازجمله انتخاب‌های دیگر شما هستند.

اقامتگاه پیشنهادی: Sunshine Coast Resort

نقشه

برای جلوگیری از ابتلای خود و دیگران به COVID-19 در طول سفر و بازدید از پارک‌ها فاصله فیزیکی خود با دیگران را رعایت کرده، از مسیرهای علامت‌گذاری شده خارج نشده و به تابلوهای نصب شده توجه کنید. داشتن فاصله ایمن از شیب‌های تند، حاشیه رودخانه‌ها و پرتگاه‌ها نیز بسیار حیاتیست. توصیه‌های بیشتر درباره چگونگی سفر به پارک‌ها در زمان شیوع ویروس را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید. هیچ اثری از خود در طبیعت بجای نگذاشته و همیشه با حیوانات مهربان باشید.

منبع: Daily Hive