Thursday, March 28, 2024
-5.3 C
Calgary

آلبرتای باشکوه: قبل از ناپدید شدن دریاچه‌ی Medicine Lake آن را ببینید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کرونا کماکان تهدیدی خطرناک در جهان محسوب می‌شود. اما نمی‌توان زندگی را متوقف کرد. این روزها درحالی‌که بیشتر مناطق دیدنی آلبرتا بر روی گردش‌گران بازگشایی شده‌اند، پیشنهاد می‌شود که با برنامه‌ریزی قبلی و رعایت محدودیت‌های محلی و اقدامات بهداشت عمومی، به بازدید از جاذبه‌های مختلف بپردازید و از مناطقی که ممکن است خیلی شلوغ باشند صرف‌نظر کنید.

دست بجنبانید! شما فقط چند هفته را فرصت دارید تا دریاچه‌ی Medicine Lake را در کمال زیبایی خود ببینید؛ زیرا تا آخر ماه اکتبر، تمام آب این دریاچه‌ی باشکوه ناپدید می‌شود.

دریاچه‌ی Medicine Lake در واقع حتی یک دریاچه هم نیست، زیرا تمام آب آن از آب‌های جاری شده از دره‌ی Maligne می‌آید. کمی بعد از شروع شدن فصل پاییز، آب دریاچه‌ی Medicine Lake به آرامی شروع به طغیان می‌کند و تنها چیزی که از دریاچه باقی می‌ماند فقط یک رودخانه با جریان آب کم عمق است.

پس دیدن دریاچه‌ی Medicine Lake را برای تابستان بگذارید، زمانی که برف‌های ذوب شده‌ی یخچال‌ها از پایین دره جاری می‌شوند تا دریاچه را دوباره شکل دهند.

این روزها هنوز هم وقت دارید تا سری به دریاچه‌ی Medicine Lake بزنید. در غیر این صورت، باید تا تابستان سال آینده صبر کنید.

https://www.instagram.com/p/B0hmUhvnuma/?utm_source=ig_embed

برای امنیت خود، لطفا قبل از شروع ماجراجویی بعدی، از آمادگی کامل خود اطمینان حاصل کنید. اطلاعات مربوط به نحوه تدارک سفر و ایمن ماندن در هنگام پیاده‌روی در این لینک و این لینک قابل دسترس است. همچنین راهنمای کلی بازدیدکنندگان پارک‌های کانادا در اینجا موجود است. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ ردپایی از خود به‌جا نگذارید، وسایلی که آماده کرده‌اید را همراه خود داشته باشید، در مسیرهای مشخص شده راه بروید و از غذا دادن به حیوانات وحشی خودداری کنید. علاوه بر این لطفا توجه داشته باشید که عکس سلفی گرفتن در شرایط خطرناک می‌تواند غیرمسئولانه و حتی مرگ‌آور باشد!

دریاچه‌ی Medicine Lake کجاست؟

دریاچه‌ی Medicine Lake در پارک ملی جاسپر درست در شرق شهر جاسپر واقع شده است.

چطور به دریاچه‌ی Medicine Lake برویم؟

کار شما برای دیدن دریاچه‌ی Medicine Lake شاید کمی سخت باشد اما مطمئن باشید ارزشش را دارد. رانندگی از کلگری تا دریاچه‌ی Medicine Lake شاید کمی بیشتر از پنج ساعت طول بکشد. شما باید در بزرگ‌راه 6 Avenue SW برانید و از Bow Trail SW تا Sarcee Trail SW رانندگی کنید. در بزرگراه Trans-Canada / AB-1 W ادامه دهید و از بزرگ‌راه AB-93 N تا جاده‌ی Maligne Lake در جاسپر ادامه دهید.

با طی کردن جاده‌ی Maligne Lake به مدت ۲۳ دقیقه، کم‌کم به Improvement District No. 12 می‌رسید؛ جایی که دریاچه‌ی Medicine Lake واقع شده است و نمای زیبای آن منتظر شماست.

کسانی که از ادمونتون رانندگی می کنند نیز قبل از اینکه در جاده‌ی Maligne Lake در جاسپر حرکت کنند، باید چهار ساعت سفر به سمت غرب و در امتداد بزرگراه 16 رانندگی کنند.

https://www.instagram.com/p/CEDu-56p3ir/?utm_source=ig_embed

در دریاچه‌ی Medicine Lake چه چیزی منتظر ماست؟

خود منظره‌ی دریاچه‌ی Medicine Lake جذاب‌ترین صحنه‌ای است که می‌توانید اینجا ببینید! زیرا این همان چیزی‌ست که برای دیدن آن تا اینجا آمده‌اید! حتی می‌توانید قایقی اجاره کنید و یا به ماهیگیری بپردازید و چند ماهی قزل‌آلای رنگین‌کمان و رودخانه‌ای شکار کنید. اگر خوش شانس باشید حتی ممکن است حیات‌وحشی جذاب با گونه‌های متنوع در انتظار شما باشد … یا حتی می‌توانید در کمال آرامش اینجا در ساحل دریاچه‌ی Medicine Lake بنشینید و از منظره‌ی کوهستانی آن لذت ببرید، زیرا می‌دانید که شما، تنها همین روزها مهمان این منظره‌ی تابستانی چشم‌نواز خواهید بود.

https://www.instagram.com/p/B0qPzX0o_ic/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/B0P-YMho_QS/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/B0gcWPLFjMx/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/CCdjDEAlz7G/?utm_source=ig_embed

دیدنی‌های آلبرتای باشکوه را می‌توانید در مطالب پیکوبینو دنبال کنید:

آلبرتای باشکوه: صعودی آسان در Tunnel Mountain

آلبرتای باشکوه: تماشای صورت‌های فلکی در پارک جَسپِر

آلبرتای باشکوه: آب‌های تماشایی Cameron Falls

آلبرتای باشکوه: تنگه Maligne رویای تمام کوهنوردان

آلبرتای باشکوه: تابستان در پارک سنگ‌نوشته Writing-on-Stone

آلبرتای باشکوه: دریاچه‌ی Carnarvon Lake گنجینه‌ای پنهان

آلبرتای باشکوه: عاشق آبشار‌های Lundbreck Falls می‌شوید

آلبرتای باشکوه: دریاچه‌ی Peyto Lake یک سورپرایز فیروزه‌ای

آلبرتای باشکوه: زیبایی چشم‌نواز دریاچه‌ی Maligne Lake

آلبرتای باشکوه: رودخانه‌ی Policeman’s Creek انتخابی عالی عکاسی

آلبرتای باشکوه: قبل از ناپدید شدن دریاچه‌ی Medicine Lake آن را ببینید

منبع: Dailyhive