Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

تسهیل یادگیری آنلاین برای دانشجویان بین المللی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دانشجویان بین المللی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به صورت چشمگیری به کشور کانادا کمک می‌کنند. به طور مثال طبق آمار سال ۲۰۱۸، بیش از ۲۱ میلیارد دلار مشارکت توسط دانشجویان بین‌المللی در تولید ناخالص ملی در کانادا ثبت شده است. از زمان شروع کووید-۱۹، آقای مارکو‌ ای. ال. مندسینو، وزیر مهاجرت کانادا، تعدادی قوانین موقت را برای حمایت دانشجویان بین المللی و مؤسسات یادگیری ایجاد کرده است که یکی از آنها روند تصویب ۲ مرحله ای موقت در مورد اجازه تحصیلی است.

مرحله اول که مرحله تصویب در اصل(approval-in-principle) نام دارد شامل این است که شما در یک موسسه یادگیری کانادایی پذیرفته شده اید ، بودجه لازم را دسترس دارید و واجد شرایط مجوز تحصیل/دانشجویی هستند.

پس از صدور تصویب در اصل ، شما می توانید تحصیل آنلاین را در خارج از کشور آغاز کنید.

لازم به ذکر است که پس از فارغ التحصیلی هنگام درخواست برای اجازه ی کار، دوره ی زمانی تحصیلی آنلاین معادل حالتی است که شما تحصیل حضوری در کانادا داشته اید و این زمان برای اجازه ی کار به حساب می آید.

مرحله ی دوم صلاحیت یا پذیرش کامل است.

شما تأیید نهایی را پس از رعایت کلیه شرایط لازم برای پذیرش از جمله ارسال بیومتریک و مدارک لازم مانند ارزیابی پزشکی و گواهی پلیس دریافت خواهید کرد. فقط بعد از تأیید نهایی، شما قادر به سفر به کانادا خواهد بود.

با اینکه تأیید در مرحله تصویب در اصل (مرحله اول) ، پذیرش کامل ویزای تحصیلی شما را تضمین نمی کند، شروع به تحصیل به صورت آنلاین امتیاز بزرگی برای پرونده شما به حساب می‌آید و برای اخذ مجوز تحصیل نهایی به شما کمک میکند. در حالیکه به تعویق انداختن ترم تحصیلی منجر به این می شود که افسر مهاجرت در مورد اهداف واقعی شما از درخواست مجوز تحصیل دچار تردید شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با خانم دنیز افشاری مشاور رسمی مهاجرت به کانادا تماس بگیرید

Deniz Afshari, RCIC – R535837
Nilak Immigration Services Inc.
+1 587 8899 313