Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

شش مدرسه در ونکوور در معرض کروناویروس هستند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که دانش آموزان بریتیش کلمبیا در روزهای ابتدایی سال تحصیلی جدید هستند، شش مدرسه در ونکوور در معرض کروناویروس هستند. به گفته مقامات سازمان بهداشت، پنج مورد آنها در بخش مدرسه Surrey و یک مورد در Delta اتفاق افتاده است.

Surrey

 Surrey's schools

Delta

Delta's schools

آپدیتها مربوط به همان روزی است که Fraser Health یک منبع آنلاین برای فراهم کردن ” اطلاعات دقیق و بموقع” در مورد کووید19 در مدارس K-12 برای والدین و معلمان راه‌اندازی کرد.

وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا، Adrian Dix  روز چهارشنبه 16 سپتامبر گفت: “در سراسر بریتیش کلمبیا معلمان و دانش آموزان به مدارس بازگشتند. و فکر میکنم هر کسی کاملا آگاه است در دوران این پاندمی روزانه با چه چالش هایی ممکن است مواجه شود و چطور باید مراقبت کند.”

“منابع عمومی که به راحتی در دسترس هستند میتواند خیال معلمان و والدین نگران را راحت کند و اطلاعات به روز در اختیار آنها قرار دهد تا اطمینان حاصل کنند که ما همواره در حال توسعه و تدارک اقدامات بهداشتی و محافظتی هستیم تا از تمام افراد جامعه در مقابل این ویروس محافظت کنیم.”

Fraser Health گفت وبسایت آنها در قسمت “مدارس در معرض کووید19” اطلاعاتی را در مورد ابتلا درمحیط مدرسه، پیگیری افرادی که با آنها درتماس بودید و مراحل اطلاع از تست‌های مثبت کرونا در مدرسه برای والدین و معلمان، فراهم میکند.

منبع: Daily Hive