Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

بریتیش‌کلمبیا برای برگزاری انتخابات استانی 25،000 نفر استخدام می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنا بر اعلام وبسایت Elections BC برای برگزاری دور بعدی انتخابات استانی در General Voting Day به 25،000 نفر نیروی جدید نیاز است.

به گفته این وبسایت کارمندان نقش مهمی در فرایند انتخابات بازی می‌کنند و وظیفه ارائه بهترین خدمات برای رای‌دهندگان و تامین امنیت آرا بر عهده آنهاست.

این نهاد از تمام کسانی که قصد شرکت در یک فرایند دموکراتیک را دارند، بدنبال شغلی موقت می‌گردند و می‌خواهند عضو یک تیم استانی باشند، برای همکاری دعوت کرده است.

Elections BC به سه سمت اصلی نیاز دارد:

  • Voting Officer: حضور در مراکز رای‌دهی، کمک به رای‌دهندگان برای پر کردن برگه‌های رای و انداختن آن‌ها درون صندوق‌ها، شمارش آرا و گزارش نتایج انتخابات
  • Information Officer: پاسخ به سوالات ضروری رای‌دهندگان، کنترل رای‌دهندگان، کنترل ترافیک در اطراف مراکز رای‌دهی، رفع نیازهای خاص رای‌دهندگان
  • Supervisory Voting Officer: نظارت بر یک یا چند مرکز رای‌دهی، نظارت بر عملکرد دیگر کارمندان، اطمینان از بی‌نقص برگزار شدن فرایند رای‌دهی

کلیه کارمندان انتخابات باید بی‌طرف و منصف، مسلط به زبان انگلیسی و قادر به ادای صحیح کلمات باشند. به گفته Elections BC ساعت کاری کارمندان حداکثر 14 ساعت در روز بوده که از ساعت 6:30 صبح شروع و تا 9:30 شب ادامه دارد.

میزان دستمزد کارمندان بین 288 تا 490 دلار در روز خواهد بود و دوره‌های آموزش آنلاین نیز برایشان برگزار می‌شود.

حداقل سن متقاضیان 15 سال است و باید مجوز قانونی کار در بریتیش‌کلمبیا را نیز دارا باشند. آن‌ها باید در تمام مدت ماسک بپوشند و احتمالا از شیلد محافظ هم استفاده کنند. گذراندن دوره‌های آموزشی برای افراد الزامی است (حتی اگر سابقه فعالیت در انتخابات رسمی داشته باشند).

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فرصت‌های شغلی و چگونگی ثبت درخواست برای آن‌ها به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive