Tuesday, April 23, 2024
9.4 C
Calgary

آمازون ۶,۰۰۰ نفر را در ونکوور استخدام خواهد کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آمازون امروز رسما اعلام کرد که تمام فضای اداری برج‌های ساختمان The Post را در اختیار خواهد گرفت، ساختمانی که پیش از طرح توسعه‌اش مرکز پست کانادا در داون‌تاون ونکوور بود و دو سال دیگر بازسازی‌اش تمام می‌شود.

آمازون برج‌های اداری جدیدی را که بالای این مرکز ساخته می‌شوند، شامل ۱۸ طبقه از برج شمالی و ۱۷ طبقه از برج جنوبی، را در اختیار خواهد گرفت که مجموعا ۱۰۲,۱۹۳ مترمربع فضای اداری ست، و به این شکل تنها مستاجر مجموعه The Post خواهد بود.

The Post نه تنها بزرگترین مرکز آمازون در داون‌تاونِ ونکوور خواهد بود بلکه بزرگترین ساختمان اداری در مرکز شهر هم می‌شود.

در سال ۲۰۱۸ بود که آمازون خبر از حضور خود در بخشی از The Post داد ولی حالا تصمیم به افزایش فضای اجاره‌ای خود در آن گرفته است.

امروز آمازون ۲,۷۰۰ نفر کارمند تمام وقت در ونکوور دارد. این کمپانی قبلا گفته بود که تعداد کارمندانش در ونکوور را تا سال ۲۰۲۲ به ۵,۰۰۰ نفر می‌رساند ولی ساختمان The Post با افزودن ۳,۰۰۰ کارمند جدید بر هدف قبلی، این ظرفیت را به ۸,۰۰۰ نفر می‌رساند.

Amazon the post vancouver 2 1024x683

سخنگوی آمازون قبلا گفته بود که با لغو تاسیس مقر HQ2 در نیویورک سیتی، آمازون ظرفیت مشاغل آن مرکز را در امریکای شمالی تقسیم خواهد کرد، از جمله در شهرهای ونکوور، سان‌فرانسیسکو، و بوستون.

کندی استیوارت، شهردار ونکوور می‌گوید: «ما از حضور آمازون، افزایش ظرفیت و اشتغالزایی جدید خوشحالیم و این واقعیت که آمازون حضورش در اینجا را بالا می‌برد، نشانه‌ای از چشم‌انداز مثبت شهر برای کمپانی‌هایی است که به دنبال گسترش و رشد هستند.»

The post canada post amazon quadreal september 17 2020 2 1024x768

ساختمان The Post که اکنون در دست ساخت است، در سال ۲۰۲۳ تکمیل خواهد شد. تابستان امسال بود که اولین طبقات برج جنوبی بر بالای ساختمان نمایان شدند و پروژه وارد فاز جدیدی شد.

QuadReal Property Group که توسعه این پروژه را بر عهده دارد، در ساختمان اصلی فروشگاه‌های مختلف، سالن غذاخوری و فضای رستورانی بزرگی را نیز در نظر گرفته است.

منبع: Daily Hive