Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

معرفی برنامه جدید دولت برای کمک به پرداخت اجاره بیزینس‌ها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

جاستین ترودو همزمان با افزایش آمار کرونا و احتمال وضع محدودیت‌های بیشتر جزئیات برنامه حمایتی جدید دولت از بیزینس‌ها را اعلام کرد.

او با اشاره به بازگشایی بسیاری از بیزینس‌ها گفت اکثر آن‌ها به ظرفیت کامل خود بازنگشته‌اند. ترودو افزود: ما اقدامات حمایتی تازه‌ای را در قالب برنامه جدید Canada Emergency Rent Subsidy و بمنظور کمک به بیزینس‌ها پیشبینی کرده‌ایم که به پرداخت اجاره‌بها کمک می‌کند. در این برنامه جدید حمایت از بیزینس‌ها نه توسط مالکین بلکه بصورت مستقیم انجام می‌شود. در برنامه پیشین که ماه سپتامبر پایان یافت حمایت‌ها از طریق مالکین صورت می‌گرفت.

بگفته ترودو سوبسید جدید می‌تواند تا 65 درصد از هزینه‌های مصوب آن دسته از بیزینس‌ها که شاهد کاهش درآمد بوده‌اند را تامین کند و تا 90 درصد از بیزینس‌ها که به صورت موقت و بخاطر محدودیت‌های مربوط به موج دوم بیماری تعطیل شده‌اند از آن بهره‌مند می‌شوند.

کریستیا فریلند وزیر دارایی و معاون نخست‌وزیر با تاکید به این موضوع که همه نمی‌توانند از این برنامه جدید بهره‌مند شوند هدف اصلی آن را کمک به نیازمندترین بیزینس‌ها عنوان کرد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: برخی بیزینس‌ها با وجود شیوع COVID-19 با حداکثر ظرفیت خود فعالیت می‌کنند و این خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای است. برنامه جدید به کسانی که در اولویت هستند کمک می‌کند. دولت در تلاش است تا به بیزینس‌ها برای گذشتن از دوران کرونا کمک کند. در نتیجه پس از پایان یافتن کرونا می‌توانیم سریعا اقتصاد را به وضعیت پیش از شیوع ویروس بازگردانیم.

منبع: Daily Hive