Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

گزارش اجاره‌بهای مسکن در ماه نوامبر۲۰۲۰

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با رسیدن به میانه ماه نوامبر وبسایت PadMapper گزارش میانگین اجاره‌بها در شهرهای گوناگون کشور را منتشر کرده است.

مطابق پیشبینی‌ها اجاره‌بها در دو شهر گران‌قیمت کانادا همچنان رو به کاهش می‌باش و میانگین اجاره‌بهای منازل تکخوابه در شهر ونکوور به پایین‌ترین رقم از اپریل 2017 به این سو رسیده است.

بطور کلی نرخ اجاره‌بهای مسکن در 15 شهر روندی کاهشی داشته، در پنج شهر شاهد افزایش نرخ بودیم و قیمت‌ها در چهار شهر نیز بدون تغییر باقی مانده است.

به گزارش PadMapper با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تقاضا برای اجاره مسکن همچنان در حال کاهش است و انتظار تغییر این روند نیز وجود ندارد.

بار دیگر تورنتو در صدر جدول گران‌قیمت‌ترین بازارهای اجاره مسکن قرار گرفت. میانگین اجاره‌بهای منازل تکخوابه با کاهش 2.4 درصدی به 2،000 دلار رسیده و اجاره‌بهای منازل دوخوابه نیز به نسب ماه اکتبر ثابت مانده و همان 2،650 دلار است. نرخ اجاره منازل تکخوابه در مقایسه با سال گذشته کاهش 15 درصدی را نشان می‌دهد که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود!

ونکوور نیز در جایگاه دوم جدول قرار گرفته و میانگین اجاره‌بهای منازل تکخوابه آن با 1 درصد کاهش به 1،980 دلار رسیده است (پایین‌ترین میزان در سه سال گذشته). اجاره‌بهای منازل دوخوابه نیز با کاهش 1.5 درصدی به 2،710 دلار رسیده و در مقایسه با سال گذشته شاهد گاهش 15 درصدی بوده‌ایم.

برنابی در بریتیش‌کلمبیا همچنان جایگاه سوم خود را حفظ کرده است. میانگین اجاره‌بهای منازل تکخوابه این شهر با افزایش 3.6 درصدی به 1،720 دلار رسیده و اجاره‌بهای منازل دوخوابه آن نیز با 1.3 درصد کاهش 2،250 دلار شده است.

ویکتوریا در رتبه چهارم جدول جای گرفته و اجاره‌بهای منازل تکخوابه و دوخوابه آن بترتیب 1،650 و 1،910 دلار بوده است (کاهش 3.5 درصدی در مقایسه با ماه اکتبر).

اتاوا نیز شاهد کاهش 0.7 درصدی میانیگن اجاره‌بهای منازل تکخوابه بوده و این نرخ به 1،490 دلار رسیده است. میانگین اجاره‌بهای منازل دوخوابه در مقایسه با ماه قبل ثابت مانده و همان 1،790 دلار است.

ارزان‌ترین بازار اجاره مسکن این ماه St. John در Newfoundland بوده و میانگین اجاره‌بهای منازل تکخوابه و دوخوابه آن بترتیب 810 و 920 دلار می‌باشد.

گزارش کامل PadMapper را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

منبع: Daily Hive