Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

آغاز پروژه 24 میلیون دلاری مسکن فوری در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بزودی یک پروژه ساخت مسکن فوری جدید، به لطف بودجه فدرال، در کلگری کلید خواهد خورد.

احمد حسین وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی و وزیر مسئول شرکت وام و مسکن کانادا روز پنجشنبه اعلام کرد که دولت فدرال 24.6 میلیون دلار برای اجرای یک پروژه مسکن فوری در کلگری تخصیص می‌دهد.

در قالب این پروژه 176 واحد جدید و ارزان برای سکونت سالمندان، شهروندان بومی و زنان و کودکان قربانی خشونت خانگی ساخته خواهد شد.

این مبلغ بخشی از بودجه 1 میلیارد دلاری برنامه Rapid Housing Initiative می‌باشد که هدفش ساخت 3،000 واحد مسکونی دائم و ارزان‌ در سرتاسر کشور است.

حسین در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: دولت می‌خواهد تمام کانادایی‌ها سکونتگاهی امن و ارزان‌قیمت داشته باشند. سرمایه‌گذاری و همکاری با شهرداری‌هایی چون کلگری تحت برنامه Rapid Housing Initiative باید ادامه‌ یابد تا با ساخت واحدهای ارزان برای افراد آسیب‌پذیر و خانواده‌های نیازمند، بطور موثر از آن‌ها حمایت شود.

ناهید ننشی شهردار کلگری این بودجه 24 میلیون دلاری را یک شروع عالی توصیف کرد و به بررسی‌ COVID-19 Community Advocacy Plan در شهر کلگری که از نیاز 600 شهروند بی‌خانمان کلگری به حمایت و سرپناه گفته بود، اشاره کرد.

ننشی افزود: این بودجه فوری کمکی موثر برای پاسخ به نیاز افراد بی‌خانمان در شهرمان است. بررسی وضعیت اجتماعی کلگری نشان داده که بخش مسکن غیرانتفاعی شهر بسیار خاص است. ما فرصتی عظیم برای ساخت مسکن داریم و باید اطمینان حاصل کنیم که نیاز شهروندان آسیب‌پذیر و بی‌خانمان کلگری پاسخ داده می‌شود.

منبع: Daily Hive