Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

غلظت نیکوتین در محصولات ویپینگ کاهش می‌یابد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سازمان بهداشت کانادا قصد دارد حداکثر غلظت نیکوتین قانونی در محصولات ویپینگ را کم کند تا اشتیاق جوانان به مصرف این محصول دخانی کاهش یابد.

طبق اطلاعیه این سازمان مقامات بهداشتی فدرال پیشنهاد داده‎اند غلظت نیکوتین در سیگارهای الکترونیکی از رقم 66 میلی‌گرم در میلی‌لیتر فعلی به 20 میلی‌‎گرم در میلی‌لیتر برسد.

همچنین این دپارتمان بدنبال ممنوع کردن بسته‌بندی و فروش محصولاتی است که بر رویشان رقم نیکوتین بیش از 20 میلی‌گرم در میلی‌لیتر درج شده باشد.

بگفته سازمان بهداشت کانادا محصولات ویپینگ با غلظت بالای نیکوتین سبب رشد رغبت جوانان کانادایی به مصرف این محصول شده است.

راب کانینگهام تحلیلگر ارشد سیاست‌گذاری انجمن سرطان کانادا معتقد است این اقدام برای پایین آمدن مصرف ویپینگ در میان جوانان بسیار ضروریست و باید از آن حمایت شود.

طبق این اطلاعیه دپارتمان بهداشت کانادا قصد دارد تنوع طعم محصولات ویپینگ را نیز کاهش دهد.

هم‌اکنون دولت فدرال یک گروه مشاوره برای بررسی تغییر پیشنهادی ایجاد کرده و تا تاریخ 4 مارچ 2021 گزارشات منتشر شده توسط آن‌ها مطالعه و مدنظر قرار خواهد گرفت.

در ماه جولای سازمان بهداشت کانادا پخش و انتشار تبلیغات محصولات ویپینگ در اماکن عمومی را (چنانچه جوانان بتوانند آن‌ها را ببینند) ممنوع اعلام کرد.

پتی هایدی وزیر بهداشت کانادا در اینباره گفت: هدف ما مصون نگاه داشتن شهروندان کانادایی در برابر مضرات محصولات ویپینگ است و این تغییرات به کاهش محبوبیت آن در میان جوانان کمک می‌کند.

منبع: Daily Hive