Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

سفر به Drumheller، سرزمین دایناسورها!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر از کلگری 135 کیلومتر به سمت شمال‌شرق رانندگی کنید به Drumheller خواهید رسید. این سفر یکروزه (برای ساکنین کلگری) با 1.5 ساعت رانندگی آغاز شده و پس از رسیدن به ناحیه Badlands و نمایان شدن صخره‌های خیره‌کننده‌ وارد مرحله جدیدی می‌شود.

شهرت Drumheller بخاطر موزه Royal Tyrrell، فسیل استخوان دایناسورها، دایناسورهای پلاستیکی غول‌پیکر، سرگرمی‌های متنوع و مناظر بسیاری دیدنی اطراف شهر است.

چطور خود را به Drumheller برسانیم؟

برای رسیدن به Drumheller باید بزرگراه 9 را بسمت شرق طی کرده و در Beiseker بسوی شمال تغییر مسیر دهید. سپس تا رسیدن به مقصد جهت شرق را در پیش بگیرید. اگر اتومبیل شخصی ندارید نیز جای نگرانی نیست؛ تورهای Round The Block سفری جذاب و مطمئن برایتان ترتیب خواهند داد.

کسانی که از ادمونتون به Drumheller سفر می‌کنند نیز باید سه ساعت در بزرگراه 21 به 56 بسمت جنوب رانندگی کنند.

Drumheller چه جاذبه‌هایی دارد؟

Drumheller زیستگاه عظیم‌ترین تندیس دایناسور دنیا (تیرکس 27 متری) و بزرگترین مجموعه فسیل‌ دایناسور کانادا در موزه Royal Tyrrell است. همین موضوع باعث شده بسیاری از کودکان و نوجوانان که عاشق دایناسورها هستند همراه با خانواده به این منطقه سفر کنند.

صخره‌های اطراف شهر که گاهی تا 7 متر ارتفاع دارند بدلیل وزش باد و در طول میلیون‌ها سال شکل گرفته‌اند. حتما ساعتی از سفر را به تماشای این جاذبه دیدنی و عکاسی از آن اختصاص دهید.

در کنار این‌ها باید به موزه Trekcetera، پل معلق Star Mine، معدن ذغال‌سنگ اطلس، رستوران‌های عالی با غذاهای لذیذ، آبنمای عظیم 25 متری و شهر متروکه Wayne (در فاصله 15 دقیقه‌ای Drumheller) نیز اشاره کرد.

پس صبح زود حرکت کنید تا برای گشت‌وگذار وقت کافی داشته باشید!

منبع: Daily Hive