Thursday, April 18, 2024
1.6 C
Calgary

ماجراجویی تابستانی در پارک Quarry Lake

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Quarry Lake پارکی دیدنی و حیرت‌انگیز در نزدیکی شهر Canmore در استان آلبرتا ست و شنا در آب‌های کریستالی آن مجاز است، به همین دلیل در فصل تابستان گردشگران بسیاری به آن سفر می‌کنند. محصور بودن دریاچه با چمنزارها و کوه‌های مرتفع آن را به مکانی عالی برای فرار از شلوغی شهر و کسب آرامش تبدیل کرده است.

Quarry Lake کجاست؟

دریاچه درست در جنوب‌شرقی Canmore و کوهپایه‌های Three Sisters قرار دارد. پس از رسیدن به شهر یک پیاده‌روی مختصر تا دریاچه خواهید داشت.

چطور خود را به دریاچه برسانیم؟

اگر ساکن کلگری هستید باید از بزرگراه 1 به سمت غرب حرکت کرده و با ورود به بزرگراه 742 تا Canmore رانندگی کنید. سپس از طریق بزرگراه Three Sisters تا پارک Quarry Lake ادامه مسیر دهید. تابلوی پارکینگ پارک در سمت راست بزرگراه مقصد سفر را نشان می‌دهد.

اگر از ادمونتون عازم شده‌‌اید باید پیش از طی کردن مسیر مذکور سه ساعت تا شهر کلگری رانندگی کنید.

دیدنی‌های Quarry Lake

درست در کنار پارکینگ چمنزارهای زیبا و محلی عالی برای کمپینگ و پیکنیک ایجاد شده است. شنا در آب‌های دریاچه و لذت از مناظر اطرافش اصلی‌ترین تفریحات این سفر هستند.

از آنجایی که دسترسی به Quarry Lake آسان است گردشگران بسیاری به آن سفر می‌کنند؛ پس حتما رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی را مدنظر داشته باشید.

Quarry Lake از مقاصد محبوب‌ کوه‌های راکی محسوب می‌شود که سفر به آن برای جویندگان آرامش و عاشقان شنا حتما توصیه می‌شود.

با وجود آنکه اکثر نواحی آلبرتا بر روی گردشگران بازگشایی شده اما بهتر است پیش از برنامه‌ریزی سفر از وضعیت مقصد خود مطلع شوید. حتما مقررات و محدودیت‌های محلی را مطالعه کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی ازجمله زدن ماسک و حفظ فاصله فیزیکی را رعایت کنید.

منبع: Daily Hive