Thursday, April 25, 2024
4.4 C
Calgary

با وجود محدودیت‌های پندمی، «ایر کانادا» اینفلوئنسر استخدام کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به نظر می‌رسد که شرکت Air Canada در ماه‌های اخیر، اینفلوئنسرهایی را استخدام کرده تا پکیج‌های تعطیلات این شرکت را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنند؛ حال آنکه توصیه اکید مسئولین بهداشتی کانادا، کاهش سفرهای غیرضروری برای قطع زنجیرهٔ شیوع کووید-۱۹ است.

در ماه دسامبر حداقل سه اینفلوئنسر مطالب مرتبط با این کمپین تبلیغاتی را در شبکه‌های اجتماعی‌شان منتشر کرده‌اند، که درست همزمان با تشدید محدودیت‌های کرونایی بوده است.

زوج اینفلوئنسر، jennexplores و mitch_explores در قالب همکاری تبلیغاتی با ایر کانادا و Iberostar در زمان کریسمس به مکزیک سفر کرده‌اند.

هیچ‌یک از این افراد به درخواست رسانه‌ای برای مصاحبه جواب نداده‌اند ولی میچ اخیرا در پُستی نوشته: «برای سفر به خارج از کانادا این‌روزها باید خیلی مسائل را در نظر گرفت، و ما برای دوران قرنطینه برنامه‌هایی در داخل داریم.»

میچ این را هم نوشته که فقط سه‌چهارم از محل اقامتشان پُر بوده و فضای کافی برای استفاده از آب و آفتاب بدون نزدیکی به دیگران، وجود داشته است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mountain Roamer (@mitch_explores)

دَنیل رِیِس یکی دیگر از اینفلوئنسرهای حوزهٔ سفر است که عکس‌هایی از سفر به ونکوور در قالب همکاری با ایر کانادا منتشر کرده. او رعایت اصول ایمنی و بهداشتی در کانادا، آسان بودن رزرو بلیت، و قیمت‌های پایین در بحبوحه پندمی را ستوده است:

«این سفر دقیقا همان چیزی بود که برای پنجمین سالگرد ازدواجمان می‌خواستیم.»

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Daniel Reyes (@dothedaniel)

رِیِس هم سفر به ونکوور در دسامبر را تایید کرده ولی توضیح دیگری نداده است.

ایر کانادا هم در جواب پرسش رسانه‌ها درباره اینکه آیا چنین کمپینی در بحبوحه پندمی کار درستی بوده، سکوت در پیش گرفته است.

اما آقای کِن وانگ، استاد بازاریابی در دانشگاه کویینز فکر می‌کند که برگزاری چنین کمپینی اشتباه بوده است:

«مشکل این است که واقعا الآن هیچ تقاضایی برای سفرهای هوایی وجود ندارد. اما وقتی پندمی تمام شود، تقاضا به حد انفجار خواهد رسید.»

«من برای سفر رفتن، چه هوایی و چه جاده‌ای، نیازی به کمپین ندارم. چیزی که الآن مانع من می‌شود، ترس از پندمی است.»

آقای وانگ می‌گوید بهتر است شرکت‌های مسافرتی، برای بازسازی وجههٔ خود نزد مردم، بازپرداخت پول بلیت مربوط به سفرهای لغو شده را بهتر انجام دهند و صبر داشته باشند تا با فروکش کردن پندمی، تقاضا برای سفرهای داخلی و خارجی، افزایش یابد.

منبع: Daily Hive