Thursday, March 28, 2024
1.5 C
Calgary

ارسال دعوتنامه‌های برنامه 2020 Parents and Grandparents

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طبق اعلام اداره مهاجرت، پناهجویان و شهروندی کانادا (IRCC) دعوتنامه‌های مربوط به برنامه Parents and Grandparents سال 2020 ارسال شده‌اند. بنابراین تمام اسپانسرهایی که علاقه‌مندی خود را اعلام کرده و در قرعه‎‌کشی برنده شده‌اند، باید دعوتنامه خود را دریافت کرده باشند.

IRCC در سال 2020 با 10،000 درخواست موافقت کرده است. کسانی که دعوتنامه‌ برایشان ارسال شده باید ظرف 60 روز آینده پرونده خود را تکمیل کنند. مهلت و تاریخ دقیق هر فرد در دعوتنامه موجود است.

چنانچه فرم اسپانسرینگ را با موفقیت تکمیل کرده‌اید اما ایمیل دعوتنامه برای شما ارسال نشده حتما junk mails را چک نموده و مطمئن شوید به آدرس نوشته شده در فرم اسپانسر مراجعه کرده‌اید. برای اطمینان از نتیجه نهایی درخواست می‌توانید به وضعیت دعوتنامه در وبسایت IRCC مراجعه کنید.

دولت فدرال بخاطر محبوبیت بالای این برنامه هر سال بر تعداد دعوتنامه‌ها می‌افزاید. بنابراین اگر امسال موفق نشده‌اید اما توانسته‌اید درخواست را ثبت کنید حتما دوباره شانس خود را در سال 2021 امتحان کنید.

فرایند ثبت فرم اسپانسرینگ به زودی آغاز می‌شود و قرار است در سال 2021 تا 30،000 دعوتنامه برای شهروندان ارسال گردد! جدول زمانبندی و اطلاعات مربوط به برنامه Parents and Grandparents در سال 2021 در وبسایت IRCC منتشر خواهد شد.

والدین یا والدین بزرگ که از طریق این برنامه به کانادا بیایند super visa دریافت کرده و اجازه اقامت 2 ساله در کانادا را خواهند داشت.

منبع: Government of Canada