Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

آژانس ملی آمار کانادا 32،000 نیرو استخدام می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

StatsCan قصد دارد ده‌ها هزار کانادایی را برای اجرای فرایند سرشماری سراسری استخدام کند.

آژانس ملی آمار کانادا برای اجرای این پروژه به حدود 32،000 نیروی سرشمار و تیم مدیریتی در سرتاسر کشور نیاز خواهد داشت.

هدف نهایی سرشماری ترسیم تصویری کلی از بافت جمعیتی و سکونتگاه‌ انسانی کاناداست.

StatsCan اطلاعات جمعیتی تمام شهروندان را جمع‌آوری خواهد کرد و نهایتا آن را در اختیار دولت‌ها، بیزینس‌ها و سازمان‌ها قرار می‌دهد تا براساس شواهد تصمیم‌گیری کنند. به این ترتیب مدارس، مراکز مراقبتی، بیمارستان‌ها، مراکز اورژانس، پروژه‌های ساخت منازل مسکونی، جاده‌ها، حمل‌ونقل عمومی و برنامه‌های آموزش مهارت‌های شغلی در نقاط گوناگون به شکل موثرتری ساخته و اجرا خواهند شد.

سرشماران بصورت پاره‌وقت کار می‌کنند و ساعات کاری آن‌ها ثابت نیست. فعالیت‌ها بیشتر معطوف به اواخر هفته و ساعات بعدازظهر خواهد بود. دستمزد سرشمار 17.83 دلار در ساعت بعلاوه “هزینه‌های پذیرفته شده” بوده که در نواحی شمالی و جوامع دورافتاده به 29.25 دلار در ساعت افزایش می‌یابد.

وظیفه سرشمار جمع‌آوری پرسشنامه‌ خانوار، توزیع دعوت‌نامه‌های شرکت در سرشماری میان شهروندان، پیگیری وضعیت پاسخ‌دهندگان و ارسال پرسشنامه‌های تکمیل شده به مرکز است.

مدیران نیز هر ساعت 21.77 دلار بعلاوه دوره‌ آموزشی رایگان دریافت می‌کنند. آن‌ها وظیفه رهبری یک تیم 18 نفره از سرشماران را برعهده خواهند داشت.

متقاضیان استخدام باید شرایط زیر را دارا باشند:

  • حداقل سن 18 سال
  • شهروند کانادا باشند
  • داشتن آدرس در کانادا
  • دارا بودن مجوز معتبر کار

بگفته این آژانس سرشماری با حفظ فاصله اجتماعی و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی استان‌ها انجام خواهد شده و تمام کارمندانی که به درب منازل مراجعه می‌کنند باید ماسک بزنند.

برای استخدام باید به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive