Friday, April 26, 2024
2.5 C
Calgary

رشد چشمگیر درآمد میزبانان Airbnb در ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طبق گزارش Airbnb در یکسال گذشته میزبانان جدید ونکوور که یک خانه ثبت کرده‌اند مجموعا 2.5 میلیون دلار درآمد داشته‌اند.

این مبلغ تنها با احتساب میزبانان جدیدی بدست آمده که از مارچ 2020 یک ملک در وبسایت افزوده‌اند و میزبانان دارای چندین ملک را شامل نمی‌شود.

گزارش مذکور میزان درآمد میزبانان جدید Airbnb سرتاسر دنیا در دوران شیوع کرونا را مورد بررسی قرار می‌دهد. هدف گزارشگران ترغیب شهروندان به ثبت منزل مسکونی در Airbnb و میزبانی از مسافران است.

Airbnb افزایش چشمگیر درآمد و ثبت خانه‌های جدید را ناشی از شیوع کروناویروس می‌داند. در یکسال گذشته گردشگران به مقصدهای محلی و سفرهای داخلی علاقه‌مند شده‌‌اند و نیاز به منازل امن و مناسب بیش از پیش احساس می‌شود.

در این گزارش آمده: شیوع COVID-19 توجه مسافران را به اقامتگاه‌های امن، آرام و دوستانه جلب کرده و همزمان فرصت اقتصادی عالی برای میزبانان بوجود آورده، تا با استفاده از منزل خود، درآمدی جداگانه از Airbnb داشته باشند.

در دیگر شهرها و نواحی کانادا نیز درآمد میزبانان طی سال گذشته افزایش پیدا کرده است. میزبانان تورنتو با یک منزل ثبت شده 2.5 میلیون دلار درآمد داشته‌اند. همچنین درآمد میزبانان نواحی روستایی آنتاریو مجموعا 4 میلیون دلار بوده است.

آمار بدست آمده نشان می‎‌دهد که میانگین درآمد حقیقی میزبانان جدید کانادایی از ماه مارچ به این سو 2,400 دلار می‌باشد.

براساس این گزارش درآمد دریافتی برای عبور از بحران اقتصادی فعلی به شهروندان بسیار کمک کرده و اغلب برای پرداخت قبوض هزینه شده است.

درآمد میزبانان Airbnb ایالات‌متحده که یک منزل ثبت کرده‌اند نیز بطور میانگین 3,900 دلار بوده است! ساکنین ایالات‌ گرم چون کالیفرنیا و فلوریدا بیش از سایرین درآمد کسب کرده‌اند.

منبع: Daily Hive