Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

چهره تورنتو تا سال 2030 چه تغییراتی می‌کند؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ساخت‌وساز بخشی جدایی‌ناپذیر از تورنتو محسوب می‌شود، اما در سال‌های آینده چهره شهر بیش از پیش دگرگون خواهد شد. آژانس معاملات مسکن Precondo با انجام یک رندر سه‌بعدی از آسمانخراش‌های در حال احداث سعی کرده تصویری دقیق از سال 2030 ارائه دهد.

Stephen Velasco/Precondo
Stephen Velasco/Precondo

این رندرها براساس اطلاعات عمرانی موجود تهیه شده‌اند. ساختمان‌های آبی‌رنگ دارای پروانه ساخت و ساختمان‌های قرمز در انتظار صدور مجوزهای لازم هستند.

بگفته جردن اسکرینکو موسس Precondo دو پروژه بیش از سایرین خودمایی می‌کنند.

اولین مورد SkyTower نام دارد که بلندترین آسمانخراش در حال ساخت کاناداست. این برج 95 طبقه جزو پروژه سه‌گانه One Yonge بوده و Pinnacle مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد. SkyTower پس از ساخت به بلندترین سازه حاشیه دریاچه تبدیل می‌شود.

SkyTower (Courtesy of Precondo)
SkyTower (Courtesy of Precondo)

پروژه دیگر بنام Mirvish + Gehry در خیابان King واقع است. بگفته اسکرینکو هرچند این سازه عظیم از نوار ساحلی فاصله دارد اما نمای درخشان و انعکاسی آن نگاه‌ها را در ساعات روز و شب به سوی خود جلب می‌کند.

Mirvish + Gehry (Courtesy of Precondo)
Mirvish + Gehry (Courtesy of Precondo)

Union Park نیز جدیدترین فضای سبز تورنتو خواهد شد. البته پروژه پرهزینه شرکت Oxford Properties در کنار Rogers Centre هم شامل یک پارک دو اکری در محوطه راه‌آهن می‌باشد که قرار است به پارک Rail Deck متصل شود.

Oxford Properties
Oxford Properties

بلندترین آسمانخراش در حال احداث تورنتو 303 متر ارتفاع داشته و پس از اتمام مرتفع‌ترین ساختمان اداری کانادا خواهد شد.

در ویدئوی زیر اسکرینکو درباره این پروژه‌های عمرانی بیشتر توضیح می‌دهد.

منبع: Daily Hive