Tuesday, April 23, 2024
2 C
Calgary

هتل‌های مجاز برای قرنطینه مسافران در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

براساس قوانین جدیدی که از اواخر فوریه به اجرا درآمده مسافران بین‌المللی ورودی به کشور باید علاوه بر همراه داشتن نتیجه منفی تست مولکولی COVID-19، تست دوم را نیز پس از رسیدن به خاک کشور داده و در پایان قرنطینه 14 روزه سومین تست نیز از آن‌ها گرفته خواهد شد.

مسافران ملزمند تا پیش از دریافت نتیجه تست دوم در یکی از هتل‌های زیر اقامت کنند:

  • Acclaim Hotel
  • Calgary Airport Marriott In-Terminal Hotel
  • Best Western Premier Freeport Inn Calgary Airport
  • Hampton Inn by Hilton Calgary Airport North
  • Hyatt Place Calgary Airport

این هتل‌ها برای آن دسته از مسافران که علائم بیماری ندارند، نتیجه تست پیش از پرواز آن‌ها منفی بوده و با افراد مشکوک و مبتلا به کرونا تماس نداشته‌اند، تدارک دیده شده است.

رزرو هتل باید پیش از رسیدن به کانادا انجام شود و اینکار از طریق GB Travel Canada Inc. و با شماره‌گیری 8253-294-800-1 (رایگان برای آمریکای شمالی) یا 2992-830-613-1 (برای خارج از آمریکای شمالی) امکان‌پذیر است.

امکان رزرو آنلاین اتاق در Acclaim Hotel نیز وجود دارد.

مسافران در صورت که اتومبیل آن‌ها در پارکینگ فرودگاه قرار دارد می‌توانند تا هتل مربوطه رانندگی کنند. در غیر اینصورت مسافران باید از shuttle bus، تاکسی یا لیموزین استفاده نمایند.

پس از منفی اعلام شدن نتیجه تست دوم مسافران مجاز هستند قرنطینه 14 روزه خود را در منزل ادامه دهند. چنانچه نتیجه تست مثبت بود آن‌ها به یکی از مراکز دولتی مشخص منتقل و تحت مراقبت و قرنطینه قرار می‌گیرد.

هزینه قرنطینه در کانادا حدود 2,000 دلار برآورد شده و شامل رزرو اتاق، غذا، امنیت، حمل‌ونقل و اقدامات پیشگیرانه و کنترلی می‌شود.

منبع: Daily Hive