Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

فهرست هتل‌های مجاز کانادا برای قرنطینه مسافران

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت کانادا نزدیک به 50 هتل مجاز در سراسر کشور را برای قرنطینه مسافران بین‌المللی تأیید کرده است.

براساس قوانین جدیدی که از اواخر فوریه به اجرا درآمده مسافران بین‌المللی ورودی به کشور باید علاوه بر همراه داشتن نتیجه منفی تست مولکولی COVID-19، تست دوم را نیز پس از رسیدن به خاک کشور داده و در پایان قرنطینه 14 روزه سومین تست نیز از آن‌ها گرفته خواهد شد.

علاوه بر ارائه جواب منفی آزمایش COVID-19 که باید بیش از ۷۲ ساعت قبل از پرواز تهیه می‌شد، مسافران بین‌المللی باید پس از ورود به کانادا و در قسمت سوم قرنطینه اجباری ۱۴ روزه خود آزمایش COVID-19 دیگری انجام دهند.

این مسافران در حالی که در انتظار جواب آزمایش خود هستند باید در یکی از هتل‌هایی که از طرف دولت معتبر شناخته شده‌ است قرنطنیه شوند.

ابتدا حدود ۱۲ هتل در سراسر کانادا از طرف دولت تأیید شدند. امّا در حال حاضر ۴۷ هتل در این فهرست وجود دارد.

اسامی هتل‌های معتبر از سوی دولت به شرح زیر است:

Vancouver

Calgary

Toronto

Montreal

این هتل‌ها برای افرادی قابل استفاده است که علائم بیماری ندارند، نتیجه منفی آزمایش COVID-19 قبل از عزیمت دارند و با افرادی که مبتلا به COVID-19 هستند یا ممکن است مبتلا باشند ارتباط نزدیک ندارند.

هزینه اقامت در این هتل‌ها با توجه به مکانی که در آن قرار دارند متغیر است. این مبلغ شامل هزینه‌های مرتبط با غذا، اتاق، امنیت اتاق، حمل‌ونقل و اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه می‌شود.

تمام مسافران ملزم به ارائه نام، تاریخ تولد، شهر و تاریخ ورود، اطلاعات پرداخت، درخواست‌های خاص یا دسترسی ‌پذیری و اطلاعات حیوانات خانگی خواهند بود. مسافران پس از انجام عملیات رزرو طی ۴ ساعت ایمیل تأیید اقامت خود را دریافت خواهند کرد.

 

منبع: dailyhive