Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

رزرو اردوگاه‌های آلبرتا آغاز شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رزرو اردوگاه‌های آلبرتا برای فصل 2021 از امروز آغاز می‌شود. به همین مناسبت Alberta Parks توصیه‌هایی را برای کمک به شهروندان و تسهیل فرایند رزرواسیون منتشر کرده است.

گام نخست ایجاد پروفایل کاربری در سیستم رزرواسیون می‌باشد. پس از آن باید مقصد موردنظر را انتخاب و تاریخ سفر را تعیین کنید. تا جای ممکن اردوگاه‌های انتخابی را محدود کرده و در مقابل چنیدن تاریخ‌ را مشخص کنید تا در صورت نیاز بتوان برنامه را قدری جابجا کرد.

محوطه‌های کمپینگ معمولا برای روزها پایانی هفته، مخصوصا در ماه‌های تابستان، خیلی سریع رزرو می‌شوند. بهتر است برای اواسط هفته یا ماه‌های می، جون، سپتامبر و اکتبر برنامه‌ریزی کنید تا بتوان راحت‌تر جای خالی پیدا کرد.

در نظر گرفتن مقصد دوم نیز به افزایش انعطاف‌پذیری برنامه شما کمک می‌کند. به خاطر داشته باشید بیش از 5,000 محل کمپینگ first-come, first-served در آلبرتا وجود دارد که می‌توان همیشه در آن‌ها چادر زد.

اگر تمام جایگاه‌های اردوگاه مدنظر رزرو شده ناامید نشوید؛ هر چند روز یکبار وضعیت آن را چک کنید تا در صورت انصراف دیگران و خالی شدن جایگاه، سریعا آن را رزرو کنید.

امکان رزرو اردوگاه‌های شخصی و تفرجگاه‌های استان از 90 روز قبل وجود دارد. اردوگاه‌های لوکس نیز از 180 روز قبل قابل رزرو هستند.

رزرو اردوگاه‌های شخصی از امروز آغاز شده و فردا رزرو اردوگاه‌های لوکس آغاز می‌شود. محل‌های کمپینگ گروهی نیز همچنان بخاطر محدودیت‌های COVID-19 بسته هستند.

ساعت شروع رزرواسیون اردوگاه‌ها در نواحی مختلف استان متفاوت بوده و به قرار زیر می‌باشد:

  • اردوگاه‌های Southern Alberta – ساعت 9 صبح
  • اردوگاه‌های Kananaskis – ساعت 11 صبح
  • اردوگاه‌های Central Alberta – ساعت 1 بعدازظهر
  • اردوگاه‌های Northwest و Northeast – ساعت 3 بعدازظهر

پس اگر هنوز برنامه‌ریزی نکردید هرچه سریع‌تر دست به کار شده و مقدمات لازم برای رفتن به دامن طبیعت، پس از سالی سخت و نفس‌گیر را، فراهم کنید.

منبع: Daily Hive