Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

بازگشت جشنواره کلگری استمپید در تابستان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک خبر خوب برای هر کسی که با لغو کلگری استمپید در سال گذشته غمگین شده است – برنامه‌ریزی ۲۰۲۱ این جشنواره در حال انجام است و قرار است از ۹ تا ۱۸ جولای برپا شود.

کریستینا بارنز گفت: «ما به سلامت جامعه خود متعهد هستیم و با امید و خوش‌بینی بسیار منتظر رسیدن ماه جولای می‌مانیم.»

سال گذشته، کلگری استمپید فقط نمایش‌های مشهور آتش‌بازی خود را که در فاصله دور از شهر نیز قابل مشاهده بود برگزار کرد. علاوه بر آن‌ کامیون‌های که مینی‌دونات و سایر غذاهای مورد علاقه مردم را ارائه می‌دادند در طول مسیر حضور داشتند.

همچنین رسم هفته استمپید با پنکیک‌های صبحانه‌اش زنده نگه داشته شد و یک جعبه بسته‌بندی شده مرتب حاوی هر چیزی که برای صبحانه لازم بود به مهمانان تقدیم شد.

استمپید یک جشنواره چند وجهی است و برنامه‌های سرگرم‌کننده متنوعی از رویدادهای گاوبازی‌ رودیو را ارائه می‌دهد. غذا، محل تفریحات و بازی، خرید و خرده فروشی، نمایش محصولات کشاورزی و کنسرت و سایر برنامه‌های نمایشی، تنها مواردی هستند که هر سال باعث بازگشت بازدیدکنندگان می‌شوند.

بارنز در ادامه گفت: «همان طور که مهمانان از ما انتظار دارند، استمپید ۲۰۲۱ شامل تجربیات ویژه‌ای برای آنها خواهد بود که نشان از انعطاف پذیری برنامه‌های ما دارد. هنوز مشخصات این برنامه‌ها در دسترس نیست اما ما منتظر تجربیات به یادماندنی و جذابی هستیم که مشتاقانه در ماه ژوئیه با یکدیگر شریک شویم.»

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Calgary Stampede (@calgarystampede)

طی یک جلسه توجیهی عمومی در ارتباط با COVID-19، سوالاتی درمورد زمان و چگونگی برگزاری این جشنواره مطرح شد.

دکتر دینا هینشاو، رئیس سازمان بهداشت استان آلبرتا، گفت برگزاری این برنامه به واکسن و اینکه چه تعدادی از مردم آن را دریافت می‌کند بستگی دارد.  هر چه تعداد واجدان شرایط دریافت واکسن در این استان بیشتر باشد، بسته به جدول زمانی و در دسترس بودن واکسن، امکان ایجاد تغییر در برنامه‌های تابستان برای ما به وجود می‌آید.

با آغاز فروش بلیط های رودیو و برنامه عصرانه، استمپید در حال بررسی دستورالعمل‌های اجرایی و همکاری با سطوح مختلف دولت و مقامات بهداشتی است تا جایی که امکان دارد یک جشنواره امن برگزار کند.

بارنز گفت: «واقعیت این است که احتمال دارد امسال نتوانیم میزبان بازدیدکنندگان بین‌المللی باشیم، ولی اقدامات بازاریابی ما با سال‌های گذشته تفاوت چندانی نخواهد داشت.»

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Calgary Stampede (@calgarystampede)

تا شروع جشنواره کلگری استمپید ۲۰۲۱ فقط ۴ ماه باقی مانده است، بنابراین چکمه‌های گاوچرانی خود را گردگیری کنید، یک پیراهن چهارخانه جدید بردارید و برای بازگشت بزرگترین نمایش فضای باز روی زمین آماده شوید.

 

منبع: Dailyhive