Friday, April 19, 2024
4 C
Calgary

تعطیلی 6 فروشگاه Walmart در سراسر کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Walmart کانادا قصد دارد 6 عدد‌ از شعبات خود را در سراسر کانادا تعطیل کند و برای به‌روزرسانی و مدرن کردن تجارت این فروشگاه زنجیره‌ای 500 میلیون دلار هزینه خواهد کرد.

این شرکت خبر تعطیلی شعباتش را منتشر کرد اما هنوز مشخص نیست چه زمانی این فروشگاه‌ها تعطیل خواهند شد.

در انتاریو فروشگاه Malton Supercentre در میسیساگا، فروشگاه County Fair در همیلتون و فروشگاه Kitchener East تعطیل می‌شوند. در آلبرتا فروشگاه Deer Valley در کلگری و Abbotsfield Supercentre در ادمونتون تعطیل می‌شوند. در نیوفاندلند فروشگاه St. John’s South در سنت جان تعطیل می‌شود.

این شرکت اعلام کرد شعباتی که تعطیل می‌شوند در مناطقی قرار دارند که در محدوده شعبه دیگری هستند، در نتیجه به این مناطق به خوبی سرویس‌دهی می‌شود. همچنین از کارمندان این شعبات برای کار در دیگر شعبه‌ها دعوت به همکاری خواهد شد.

هورسیو باربیتو رئیس و مدیر عامل Walmart کانادا گفت: «ما ماموریت داریم که تمام جوانب تجارتمان را مدرن کنیم و این ماموریت شامل فروشگاه‌هایمان نیز می‌شود.»

وی در ادامه افزود: «اولویت اصلی ما سرمایه‌گذاری در فروشگاه‌هایمان است. در بسیاری از موارد، فروشگاه‌های ما ستون‌های جامعه هستند و ما می‌خواهیم آنها را در بهترین حالت ممکن حفظ کنیم.»

این شرکت قصد دارد با سرمایه‌گذاری 500 میلیون دلاری و «نوسازی» و «تجدید قوای» فروشگاه‌های باقیمانده رضایت مشتری را به بالاترین حد خود برساند. تغییر ظاهر و رنگ فروشگاه، ایجاد علائم جدید و روشنایی بیشتر برخی از برنامه‌های این شرکت هستند.

همچنین فروشگاه‌هایی که بیشترین حجم تجارت‌ الکترونیکی را دارند شاهد بهبود فضای بهتر انتخاب برای سفارش آنلاین خواهند بود و چیدمان مناطق دیگر نیز تغییر خواهد کرد.

Walmart کانادا گفت این آخرین برنامه 5 ساله به‌روزرسانی این شرکت است که هدفش «ساده‌سازی، تسریع و دسترسی بهتر» خرید آنلاین و حضوری از این فروشگاه می‌باشد.

 

منبع: Dailyhive