Wednesday, April 24, 2024
3.1 C
Calgary

تعطیلی مدارس تورنتو از همین امروز

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از امروز تمام مدارس تورنتو ازجمله مدارس دولتی و کاتولیک بصورت موقت تعطیل شده و آموزش‌ها مجازی برگزار می‌شوند.

انجمن‌های مدارس شهر این تعطیلی را عصر سه‌شنبه و در واکنش به افزایش مبتلایان COVID-19 استان اعلام کردند. بنابراین تعطیلات بهاری مدرسه‌های تورنتو چند روز زودتر آغاز خواهند شد.

در اطلاعیه انجمن Toronto District School آمده: این تصمیم مهمی برای آموزش حضوری در TDSB می‌باشد. بنابر اعلام وزارت بهداشت تورنتو کلیه مدارس ازجمله آن‌هایی که در TDSB واقع هستند از چهارشنبه 7 اپریل 2021 تا یکشنبه 18 اپریل 2021 تعطیل خواهند بود.

در این مدت دانش‌آموزان، معلمان و کارمندان در کلاس‌ها حاضر نشده و آموزش‌ بصورت مجازی می‌باشد. تعطیلات بهاری اپریل نیز سر جای خودش است. همچنین کودکانی که به سن مدرسه رسیده‌اند اجازه حضور در مراکز نگهداری روزانه در محیط مدارس TDSB را ندارند، اما اگر سن کمتری دارند می‌توانند در این مراکز حاضر شوند.

بزودی اطلاعات بیشتری درباره این تعطیلات منتشر می‌شود.

مدرسه کاتولیک تورنتو نیز مشمول این تعطیلی شده و روز سه‌شنبه از دانش‌آموزان خواسته وسایل و کتاب‌های خود را به منزل ببرند.

دیروز TDSB از تعطیلی 20 مدرسه به دلیل شیوع COVID-19 در آن‌ها خبر داد.

ناحیه Neighbouring Peel نیز از روز سه‌شنبه مدارس خود را با هدف کم کردن شیب شیوع COVID-19 تعطیل کرده است.

مطالعات مقامات آنتاریو ثابت کرده که بی‌نظمی برنامه مدارس در دوران پاندمی تاثیرات منفی بسیاری بر کودکان داشته است.

معلمان استان نیز بر دریافت واکسن پافشاری می‌کنند و بی‌توجهی به این امر را در ناامین شدن کلاس‌ها بسیار موثر می‌دانند. اتحادیه معلمان آنتاریو در یک التیماتوم خطاب به مقامات اعلام کرده در صورت واکسینه نشدن معلمان، کلاس‌های درس نیز باید تعطیل شوند.

منبع: Daily Hive