Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

بزرگترین پارک تاریخی کانادا بزودی بازگشایی می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسئولان Heritage Park Historical Village اعلام کرده‌اند از تاریخ 22 می پذیرای علاقه‌مندان خواهند بود.

بزرگترین پارک تاریخی کانادا در کلگری با تدارک نمایشگاه‌های جدید و جذاب در فضای باز شهروندان را از خانه بیرون خواهد آورد.

لیندزی گالووی رئیس و مدیرعامل Heritage Park دراینباره گفت: پس از دورانی سخت و طولانی آماده‌ایم لحظات خوشی را برای بازدیدکنندگان رقم بزنیم. ما جاذبه‌های جدید را در کنار بخش‌های محبوب چون قطار بخار و قایق S.S. Moyie خواهیم داشت.

بخش Prospect Ridge نیز افتتاح می‌شود. این محل از یک چرخ آبی غول‌پیکر و عملیاتی تشکیل شده که ماکت یک چاه اکتشافی بنام Dingman Number 1 می‌باشد.

بازدیدکنندگان می‌توانند از هر سه ناحیه دهکده بنام‌های 1860s Fur Trading Fort و  First Nations Encampment، 1880s Pre-railway Settlement و Prairie Railway Town دیدن کنند. دوستداران وحشت نیز امکان گشت زدن در ساختمان‌های قدیمی را خواهند داشت.

در این دهکده روش‌های حمل‌ونقل گوناگون ازجمله درشکه، قایق پدالی در دریاچه Glenmore و قطار بخار قدیمی وجود دارند.

اگر طرفدار شیرینی‌جات هستید حتما به Alberta Bakery، Candy Store و فروشگاه شیرینی‌پزی جدید Harvey سر بزنید تا دلی از عزا درآورید. تمام فروشگاه‌ها با ظرفیت محدود باز هستند و امکان خرید سوغاتی و هدیه وجود دارد.

Heritage Park بمنظور جلوگیری از ازدحام از سیستم بلیت‌دهی مبتنی بر زمان استفاده می‌کند. به این ترتیب تعداد بازدیدکنندگان در هر ساعت مدیریت خواهد شد.

این پارک با مساحت بیش از 50 هکتار، بقدری بزرگ هست که بازدیدکنندگان بتوانند با خیال راحت همراه با دوستان و خانواده از آن دیدن کنند. سیستم نوبت‌دهی جدید سطح پروتکل‌های ایمنی را افزایش داده و موجب رعایت فاصله فیزیکی خواهد شد. پروتکل‌های بهداشتی در قطار و قایق نیز بسیار دقیق هستند و وجود ترافیک یکطرفه و ایستگاه‌های ضدعفونی نقاط گوناگون پارک احتمال شیوع ویروس را به حداقل می‌رساند.

بخشی از جاذبه‌های پارک نیز از فضای بسته به فضای باز منتقل شده تا امکان بازدید تعداد بیشتری از افراد فراهم شود.

این مجموعه از تاریخ 22 می تا 6 سپتامبر، هر روز از ساعت 10 صبح تا 5 عصر، پذیرای علاقه‌مندان است. پس از آن Historical Village در روزهای پایانی هفته و تا روز شکرگزاری باز خواهد بود.

امکان پیش‌خرید بلیت از حالا وجود دارد و کارت عضویت سالانه را می‌توانید بصورت آنلاین تهیه کنید.

منبع: Daily Hive