Thursday, March 28, 2024
-5.3 C
Calgary

آمازون در ونکوور نیرو استخدام می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آمازون قصد دارد 950 نیروی جدید را در بخش‌های اجرایی و تدارکات ناحیه Metro Vancouver استخدام کند.

این فروشگاه آنلاین فرصت‌های شغلی پاره‌وقت و تمام‌وقت جدید را برای پاسخ به تقاضای رو به رشد مشتریان ایجاد کرده است.

دستمزد تمام مشاغل هر ساعت 16 دلار است. مشاغل تمام‌وقت نیز بلافاصله از پاداش مبتنی بر عملکرد، مزایای کامل (پزشکی، بینایی و دندانپزشکی)، برنامه گروهی RRSP و کلاس‌های آموزشی شغلی برخوردار می‌شوند.

آمازون اقدامی بهداشتی و برای به حداکثر رساندن ظرفیت کارمندان مراکز اجرایی و توزیع نیز، برنامه واکسیناسیون داوطلبانه در محل کار را در بیش از 150 مرکز در سرتاسر کانادا و ایالات‌متحده، ازجمله بریتیش‌کلمبیا و آنتاریو، اجرا می‌کند. بنابراین بیش از 500,000 کارمند، پیمانکار و شریک تجاری فرصت تزریق واکسن را پیدا خواهند کرد.

هفته گذشته نیز آمازون از ایجاد 2,000 شغل جدید برای Metro Vancouver خبر داده بود. آمازون قصد دارد تا پایان 2021 پنج مرکز توزیع جدید در این ناحیه افتتاح کند. یکی از مراکز 450,000 فوت مربع وسعت داشته و در واحد Port of Vancouver در South Richmond احداث می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست به وبسایت آمازون مراجعه کنید.

علاوه بر این آمازون برنامه افزایش تعداد کارمندان در دفاتر مرکز ونکوور را در دستور کار دارد. این شرکت در حال احداث 1.1 میلیون فوت مربع فضای اداری در پروژه The Post است که تا سال 2023 تکمیل می‌شود و 6,000 کارمند در آن مشغول به کار خواهند شد.

منبع: Daily Hive