Thursday, April 18, 2024
1.6 C
Calgary

جریمه بیش از هزار نفر برای نقض محدودیت‌های کووید-۱۹ در تورنتو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تیم‌های ناظر بر اجرای محدودیت‌های کووید-۱۹ در تورنتو بیش از ۱,۰۰۰ نفر را به خاطر نقض دستور ماندن-در-خانه طی ۳ هفته اخیر جریمه کرده‌اند.

اداره خدمات پلیس تورنتو (TPS) می‌گوید که از ۲۲ اپریل، افسرهای این نیرو که متشکل از ۱۶ گروه هستند، بیش از ۱,۰۰۰ تجمع را بر هم زده و ۱,۰۱۷ جریمهٔ قضایی و استانی صادر کرده‌اند.

بین ۷ تا ۱۳ مِی افسرهای پلیس ۴۰۳ جریمه تحت قوانین EMCPA و ROA صادر کرده‌اند. همچنین در هفت روز اخیر نیز ۱۱ پرونده مجرمانه علیه افراد گشوده شده است.

در یک مورد که هفتهٔ اخیر رخ داد یک میهمانی با ۱۵۰ نفر در یکی از ساختمان‌های تجاری داون‌تاون توسط پلیس تعطیل شد، ۲۴ نفر جریمه شدند و مشروبات الکلی به ارزش بیش از ۱۳,۰۰۰ دلار مصادره شد.

رَندی کارتر رییس پلیس می‌گوید: «تیم‌های ما هفته‌ای ۳۰۰ تماس می‌گیرند که واقعا عدد ناراحت‌کننده‌ای است و با وجود گزارش‌های مردمی از تعداد آن کاسته نشده است.»

افسرهای پلیس تمرکز خود روی تجمعات و پارتی‌های آپارتمانی، مکان‌های اجاره‌ای کوتاه‌مدت، میکده‌ها و رستوران‌های تعطیل را ادامه می‌دهند. تیم‌های نظارتی به طور مدام به گشت‌زنی می‌پردازند و مکان‌هایی که قبلا در آنها تجمع بوده، از جمله فضاهای باز را زیر نظر دارند.

کارتر می‌گوید: «آخر هفته هوا گرم می‌شود و من از مردم می‌خواهم که با دوستان یا خانواده تجمع نکنند. تیم‌های ما به تمام تماس‌ها پاسخ می‌دهند و نقض قوانین باعث صدور جریمه ۷۵۰ دلاری می‌شود.»

تا ۱۳ مِی، تورنتو شاهد ۱۵۹,۳۴۷ مبتلا و ۳,۲۸۸ متوفی به خاطر کووید-۱۹ بوده است.

دولت اونتاریو رسما دستور ماندن-در-خانه را تا ۲ ژوئن تمدید کرده، دستوری که ابتدا قرار بود بین ۸ اپریل تا ۱۹ مِی برقرار باشد.

منبع: Daily Hive