Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

بیانیه وزیر آموزش و پرورش آلبرتا در خصوص بازگشت به مدارس

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آدریانا لاگرانژ وزیر آموزش و پرورش آلبرتا در خصوص بازگشایی مدارس اعلامیه صادر خواهد کرد. انتظار می‌رود در این به‌روزرسانی در مورد مهدکودک‌ها و تا دبیرستان‌ها توضیحاتی ارائه گردد.

مدارس آلبرتا از زمانی که دولت استانی اعلام کرد دانش‌آموزان باید از طریق آموزش آنلاین به تحصیل خود ادامه دهند، یعنی از 7 مه تا آخر ماه تعطیل شده است.

یک هفته پس از اقدامات منطقه‌ای دولت آلبرتا که از 30 آوریل در خصوص مناطق پرشیوع آغاز شده بود و همچنین پس از افزایش اقدامات بهداشت عمومی در مناطقی که تعداد بالای موارد ابتلا به کووید-19 مشاهده شد، تصمیم تعطیلی مدارس اخذ شد.

همزمان با انتقال کلاس‌های حضوری دانش‌آموزان به کلاس‌های آنلاین، دولت محدودیت‌های بیشتری را در 4 مه اعمال کرد. این اقدامات شامل اقدامات جدیدی در خصوص گردهمایی‌های اجتماعی در فضای باز، ورزش‌ها، اجراها و برنامه‌های سرگرمی، خرده فروشی، رستوران‌ها، عبادتگاه‌ها، باشگاه‌های بدنسازی با فضای سرپوشیده، کالج‌ها و غیره.

آلبرتا روز سه‌شنبه 877 مورد جدید ابتلا به کووید-19 را گزارش کرد. این دومین روز متوالی است که کمتر از 900 مورد در این استان مشاهده شده است. روز دوشنبه نیز 721 مورد جدید ابتلا ثبت شد که این تعداد کمترین تعداد موارد روزانه از 30 مارس است.

در این سخنرانی دکتر دینا هینشاو نیز برای به‌روزرسانی اطلاعات مربوط به کووید-19 در استان و اقدامات در حال اجرای بهداشت عمومی به لاگرانژ ملحق خواهد شد.

 

منبع: Dailyhive