Friday, April 26, 2024
7.2 C
Calgary

مناطق زیبا نزدیک به کلگری، مناسب پیاده‌روی در تابستان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بهترین قسمت زندگی در کلگری، دسترسی به کوه‌های راکی و چمنزارهایی است که باعث خلق مناظر بسیار شگفت‌انگیزی شده‌اند. گردشگاه‌های زیبایی اطراف شهر ما وجود دارند که منتظر کشف شدن هستند.

اگر تصمیم گرفته‌اید برنامه‌ی پیاده‌روی و یا کمپینگ داشته باشید لطفاً توصیه‌های مقامات بهداشتی در خصوص کووید-19 که شامل حفظ فاصلۀ فیزیکی مناسب، استفاده از ماسک و شستن مکرر دست‌ها می‌شود را جدی بگیرید.

اگر کوهنورد ماهری نیستید باز هم می‌توانید از مسیرهای کوتاهی که عبور از آنها آسان است بگذرید و به مناظری برسید که 100% ارزش دیده شدن را دارند.

آمادۀ چالش هستید؟ تابستان امسال به فضاهای باز بروید و از این گردشگاه‌های باشکوه دیدن کنید.

لطفاً پیش از آغاز ماجراجویی از آمادگی خود اطمینان حاصل کنید. اطلاعات مربوط به آمادگی برای سفر و ایمنی به هنگام پیاده‌روی را از طریق Albertaparks.ca و AdventureSmart بررسی کنید. همیشه یادتان باشد که هیچ اثری از خود به جا نگذارید، تمامی وسایل خود را به درستی بسته‌بندی کنید و از غذا دادن به حیوانات وحشی خودداری کنید. راهنمای بازدیدکنندگان پارک‌های کانادا را در این قسمت مشاهده کنید و توجه داشته باشید که به هنگام گرفتن عکس سلفی خودتان را به خطر نیندازید، حتی اگر عکستان قرار است یک عکس عالی برای اینستاگرام شود!

Lake Agnes Tea House

سفر شما از چایخانه پرطرفدار Chateau Lake Louise آغاز خواهد شد. سپس کوهنوردان پس از طی یک تا دو ساعت از دریاچۀ Mirror و آبشارهایی که از دریاچۀ جذاب Agnes جاری می‌شوند عبور می‌کنند. پیش از بازگشت با چای مخصوص و شیرینی‌های خانگی از خودتان پذیرایی کنید، یا به مسیرتان در High Line Trail یا Lake Agnes Lookout ادامه دهید.

  • سطح مهارت: متوسط
  • مسافت: 7 کیلومتر با بازگشت، پیاده‌روی نیم روزه
  • مکان: Lake Louise, Alberta

Cirque Peak

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Samantha Warner (@samanwarner)

پیاده‌روی در این منطقه که درست کنار آب‌های زیبای Helen Lake قرار دارد برای افرادی که تازه پیاده‌روی را شروع کرده‌اند کمی دشوار است. وقتی به لبۀ بالایی باریک آن برسید شاهد منظرۀ خیره‌کننده‌ای از یخزارهای Wapta، Bow Glacier، Bow Lake و آب‌های کریستالی دریاچۀ Peyto خواهید بود. اینجا منطقه‌ای است که می‌خواهید حداقل یک ساعت در آن وقت بگذرانید و از منظره لذت ببرید.

  • سطح مهارت: دشوار
  • مسافت: 14 کیلومتر با بازگشت
  • مکان: Improvement District No. 9 near Bow Lake, Banff National Park, Alberta

Grassi Lakes

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @luckykim1015

یک مسیر پیاده‌روی معمولی اما کلاسیک که هرگز در جذب کردن بازدیدکنندگان خود شکست نمی‌خورد و منطقه‌ای مناسب برای پیاده‌روی تمام اعضای خانواده است، اما اگر به دنبال پیاده‌روی دشوارتر هستید می‌توانید از مسیر چالش برانگیزتر نیز عبور کنید. دوربین خود را فراموش نکنید.

  • سطح مهارت: آسان
  • مسافت: 3.8 کیلومتر با بازگشت
  • مکان: Ken Richie Way, Canmore, Alberta

Jewel Pass

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JB (@jaimebrett)

پیاده‌روی در این منطقه به دلیل ارتفاعات و شیب‌های متنوع کمی دشوار است، اما چشم‌اندازهای خیره‌کننده دریاچه Barrier همراه با مسیر قابل تردد برای حیوانات خانگی به شما این اجازه را می‌دهد که با حیوانات خانگی‌تان در این سفر ماجراجویانه شرکت کنید.

  • سطح مهارت: متوسط
  • مسافت: 14 کیلومتر با بازگشت
  • مکان: Barrier Lake, Kananaskis, Alberta

Ptarmigan Cirque

شما در این مسیر از یک پهنه‌چال، فرورفتگی بزرگ و آمفی‌تئاترمانندی است که توسط یخرود در دامنهٔ کوه ایجاد می‌شود، که در بالای گردنۀ Highwood قرار دارد عبور خواهید کرد. حواستان باشد فریب مسیر دنباله‌دار را نخورید زیرا پس از چند کیلومتر شیب‌ها تند می‌شود و ماجراجویی‌تان به طور غیرمنتظرانه‌ای با چالش روبه‌رو خواهد شد. اما اگر از پسش بربیایید با چشم‌انداز زیبایی روبه‌رو خواهید شد که مانندش را هرگز ندیده‌اید!

Ha Ling Peak

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Baxter (@baxter.yyc)

اگر تازه پیاده‌روی را آغاز کرده‌اید این مسیر تا Ha Ling برای شما کمی دشوار خواهد بود ولی در صورت صعود به این منطقه به موفقیت بزرگی دست می‌یابید. درست است که این مسیر کمی دشوار است اما نظرات دیگران نشان می‌دهد ارزش تلاش کردن را دارد. توصیه می‌شود به دلیل محبوبیت مسیر و ازدحام جمعیت در طول هفته از این منطقه بازدید کنید یا پیاده‌روی خود را صبح زود آغاز کنید.

  • سطح مهارت: متوسط تا دشوار
  • مسافت: 8 کیلومتر
  • مکان: Highway 742, Canmore, Alberta

 

منبع: Dailyhive