Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

هزار فرصت شغلی جدید با بازگشایی دفتر کانادایی Mphasis در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت Mphasis دفتر کانادایی خود را در کلگری بازگشایی می‌کند. به این ترتیب طی 24 ماه آینده 500 تا 1,000 شغل جدید در بخش تکنولوژی آلبرتا ایجاد خواهد شد.

این شرکت که دفتر اصلی آن در شهر بانگالور هند واقع است ارائه‌‌ کننده راه‌حل‌های تکنولوژیک بوده و در زمینه خدمات cloud و cognitive و تخصص دارد. مشتریان Mphasis در حوزه‌های گوناگون چون بانکداری و سرمایه، بیمه، بهداشت و سلامت، علوم زیستی، پرداخت، اقامت، انرژی و تاسیسات، ارتباطات، گردشگری و حمل‌ونقل فعالیت می‌کنند.

مقامات Mphasis روز چهارشنبه از آغاز همکاری استراتژیک با دانشگاه کلگری و دولت آلبرتا نیز خبر دادند.

نخست‌وزیر جیسون کنی در اینباره گفت: دولت استانی می‌کوشد تا بهترین محیط اشتغالزایی در کانادا را ایجاد کند. ما صمیمانه از ورود Mphasis به آلبرتا استقبال می‌کنیم. استراتژی جدید ما در رابطه با موسسات آموزش عالی و برنامه‌های آموزش شغلی به افزایش ظرفیت اشتغال نیروی کار ماهر در استان، بهبود وضعیت اقتصادی و رشد بخش تکنولوژی خواهد انجامید. Mphasis تکنولوژی روز دنیا و سرمایه را به استان می‌آورد.

دانشگاه کلگری نیز با همکاری Mphasis یک تجربه‌ یادگیری AI با قابلیت شخصی‌‌سازی را توسعه می‌دهد. بگفته Calgary Economic Development این قابلیت در آینده تجاری‌سازی شده و در حوزه آموزش استفاده می‌شود.

اد مک‌کالی رئیس دانشگاه کلگری در اینباره گفت: این شروع برنامه‌ای بزرگ است. امروزه تکنولوژی‌های کوانتوم به داستان‌های علمی و تخیلی شباهت دارند، اما در آینده بسیار سودآور خواهند بود.

این غول تکنولوژی دارای دفتر منطقه‌ای در Mississauga بوده که بهمراه 18 دفتر دیگر در ایالات‌متحده پروژه‌های آمریکای شمالی را مدیریت می‌کنند. شکی نیست که انتقال دفتر کانادایی شرکت به کلگری موجب تقویت صنعت تکنولوژی آلبرتا خواهد شد.

ناهید ننشی شهردار کلگری در واکنش به این خبر گفت: تصمیم Mphasis برای انتقال دفتر کانادایی خود به کلگری نشانگر پیشرفت و افزایش شهرت جهانی شهرمان بعنوان یک اکوسیستم نوظهور تکنولوژی است. ماموریت سال گذشته ما در هند فرصتی برای مذاکره با Mphasis و شروع همکاری را فراهم کرد.

پیش از این شرکت Infosys که در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌کند نیز از قصد خود برای توسعه فعالیت در کلگری خبر داده بود. این تصمیم به ایجاد 500 شغل در سه سال آینده خواهد انجامی.

منبع: Daily Hive