Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

همه چیز درباره لاتاری ۳ میلیون دلاری واکسیناسیون در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

همانطور که دیروز در پیکوبینو خواندید، آلبرتا سه جایزهٔ یک میلیون دلاری و چند جایزه دیگر برای شهروندانی در نظر گرفته که طی تابستان واکسینه می‌شوند.

طرح تشویقی Open for Summer Lottery اجرا می‌شود تا مردم هر چه زودتر واکسن کووید-۱۹ را بزنند و همه افراد ۱۸ سال به بالا در آن شانس برنده شدن دارند.

دو هفته پس از آنکه نرخ واکسیناسیون استان از ۷۰٪ عبور کند، «برنامه بازگشایی تابستانی آلبرتا» وارد فاز ۳ می‌شود که در آن تمام محدودیت‌های فعلی از فعالیت‌های گروهی و عمومی برداشته می‌شوند.

نخست وزیر آلبرتا، آقای جیسون کنی می‌گوید: «ما می‌خواهیم مردم آلبرتا دلیلی اضافه برای دریافت واکسن داشته باشند و این برنامه لاتاری یک انگیزه مضاعف است تا هر چه زودتر دوز دوم را هم بگیرند.»

«من همه را تشویق می‌کنم که برای نجات جان یکدیگر و محافظت از جامعه و بازگشت به وضع عادی، واکسینه شوند.»

اولین جایزه ۱ میلیون دلاری در دسترس کسانی است که حداقل یک دوز واکسن را بگیرند. اما برای اینکه در قرعه‌کشی دو جایزه ۱ میلیون دلاری دیگر هم شرکت داده شوید، باید حتما دوز دوم را دریافت کنید.

البته افرادی که واکسنِ تَک‌دوزیِ J&J را زده باشند نیز به طور خودکار در هر سه قرعه‌کشی شانس پیروزی دارند، بدون اینکه نیازی به تزریق دوز دوم از واکسن‌های دیگر باشد.

برای شرکت در این لاتاری می‌توانید ثبت نام آنلاین انجام دهید تا خودکار در هر سه قرعه‌کشی شرکت کنید.

ثبت‌نام برای اولین قرعه‌کشی یک هفته پس از عبور نرخ واکسیناسیون استان از ۷۰٪ متوقف می‌شود و برندهٔ ماه جولای همزمان با آغاز فاز سوم Open for Summer Plan انجام خواهد شد.

دومین قرعه‌کشی ۱ میلیون دلاری در ۲۴ آگوست برگزار می‌شود و سومی هم در ۲۳ سپتامبر.

دولت آلبرتا می‌گوید که جوایز غیرنقدی دیگری هم بین ۱۴ ژوئن تا ۳۰ سپتامبر رونمایی خواهد کرد و قرعه‌کشی آنها نیز در همان فاصله برگزار می‌شود.

افرادی که قرعه به نامشان در آید بایستی مدرک اثبات واکسیناسیون خود را ارائه کنند تا جایزه‌شان واریز شود، بدون داشتن مدرک خبری از ۱ میلیون دلار نیست!

تا ۱۳ ژوئن حدود ۶۸.۷٪ از شهروندان مشمولِ آلبرتا حداقل با یک دوز واکسینه شده‌اند، و ۲۰.۲٪ از آنها نیز دو دوز دریافت کرده‌اند.

منبع: Daily Hive