Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

۶ مکان‌ عالی برای اجاره قایق در تورنتو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یکی از بهترین تفریحات تابستانی در تورنتو قایق‌سواری است. از قایق‌های بادبانی شخصی گرفته تا قایق‌های تفریحی، گزینه‌های فراوانی برای اجاره قایق وجود دارد که به شما کمک می‌کند از یک ماجراجویی به تمام معنا در دریاچه لذت ببرید.

پس مایو، جلیقه نجات و مقداری ضد آفتاب همراه داشته باشید و برای اجاره قایق در تورنتو این ۶ مکان برتر را بررسی کنید.

Tiki Taxi

این شرکت بیشتر برای حمل‌ونقل مسافران در جزایر تورنتو شناخته می‌شود اما در اطراف بندر تور هم برگزار می‌کند. تورهای یک ساعته و قابل شخصی‌سازی از ۲۰۰دلار شروع می‌شوند و حداکثر با پنج نفر اجرا می‌گردند.

Harbourfront Canoe and Kayak Centre

اگر بخواهید برای خودتان قایق، کایاک، استندآپ پدل‌بورد اجاره کنید و یا گشتی در جزایر بزنید می‌توانید از خدمات این شرکت استفاده کنید. هزینه‌ها از ۴۵دلار برای اجاره کایاک به مدت دو ساعت تا ۷۵دلار برای یک تور گروهی خصوصی خواهد بود. این شرکت به شما آموزش هم می‌دهد.

Gone Sailing Adventures

شما می‌توانید با یک قایق‌ بادبانی شخصی یا یک قایق تفریحی لوکس به همراه کاپیتان و خدمه حرفه‌ای در این منطقه گشت بزنید. هزینه یک سفر دو نفره که ۲ ساعت به طول می‌انجامد از ۴۴۹دلار شروع می‌شود.

Toronto Boat Rentals

این شرکت به قایق‌رانان حرفه‌ای و برای یک گشت خصوصی، کشتی یا Sea-Doos اجاره می‌دهد. همچنین می‌توانید کشتی را با کاپیتان اجاره کنید و از سفر آرام خود لذت ببرید. برای کسب اطلاع از هزینه و دسترسی به خدمات این شرکت به صورت آنلاین اقدام کنید.

Get My Boat

یک فروشگاه چندمنظوره برای اجاره قایق در شهر است. از Sea-Doos گرفته تا قایق‌های بادبانی و قایق‌های تفریحی لوکس، این سایت به مالکین قایق‌های تورنتو اجازه می‌دهد تا کشتی‌های خود را برای اجاره در لیست آنها قرار دهند. قیمت‌ها براساس نوع سفر و تعداد افراد گروه متفاوت خواهد بود.

Harbourfront Centre Sailing & Powerboating

اگر مدرک یا تجربه کافی برای قایق‌رانی دارید، می‌توانید از مجموعه‌ای از قایق‌های بادبانی و برقی این شرکت در بندرگاه تورنتو قایق کرایه کنید. هزینه قایق‌های بادبانی از ۱۲۵دلار، قایق‌های برقی از ۷۹دلار و قایق‌های لوکس تفریحی نیز از ۳۰۰دلار شروع می‌شود.

 

منبع: Dailyhive