Tuesday, April 16, 2024
1.9 C
Calgary

بیش از 600 جایزه مرتبط با کلگری استمپید در قرعه‌کشی واکسن آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آلبرتا جوایز بیشتری را به قرعه‌کشی واکسن کووید-19 اضافه کرده است. دولت استانی اعلام کرد بیش از 600 جایزه مرتبط با کلگری استمپید در اولین قرعه‌کشی برنامه Open for Summer افزوده شده است.

این جوایز شامل بلیط ورودی خانوادگی، بلیط اسب سواری، بلیط تماشای rodeo  و بلیط کنسرت و نمایش و بسیاری موارد دیگر می‌شود. مرحله سوم برنامه Open for Summer آلبرتا در تاریخ 1 جولای اجرا می‌شود و برندگان لاتاری هم در همین روز اعلام خواهند شد.

استیو مک‌دونا، رئیس و مدیرعامل کلگری استمپید در بیانه‌ای اعلام کرد: «به احترام افرادی که از فرصت واکسیناسیون خود استفاده کرده‌اند، کلاه از سر برمی‌دارم. مشتاقانه منتظریم در ماه جولای با خیال راحت از جامعه خود در استمپید استقبال کنیم و با دوستان و همسایگانمان ارتباط برقرار کنیم، بخندیم و با هم خاطرات جدیدی بسازیم.»

برای قرعه‌کشی مشارکتی واکسن و کلگری استمپید 635 جایزه در نظر گرفته شده است که شامل موارد زیر می‌شود:

بسته‌های خانوادگی

  • 50 برنده برای دو بزرگسال و دو کودک 2 بلیط Ride & Play و بلیط ورودی دریافت خواهند کرد
  • 150 برنده فقط بلیط ورودی برای دو بزرگسال و دو کودک دریافت خواهند کرد

بسته‌های سرگرمی

  • 25 برنده بلیط ورودی و بلیط اجرای بعدازظهر rodeo دریافت خواهند کرد
  • 25 برنده بلیط ورودی و بلیط اجرای عصرانه rodeo دریافت خواهند کرد
  • 10 برنده بلیط ورودی و بلیط Nashville North Buck the Line دریافت خواهند کرد

پذیرش عمومی

  • 125 برنده چهار بلیط ورودی دریافت خواهند کرد
  • 250 برنده دو بلیط ورودی دریافت خواهند کرد

پیش از این هم مقامات دولتی از برگزاری قرعه‌کشی سه جایزۀ یک میلیون دلاری و 40 بسته مرتبط با سفر در قرعه‌کشی واکسن خبر داده بودند.

افرادی که دوز اول واکسن خود را دریافت کنند واجد شرایط ثبت نام در اولین قرعه‌کشی 1 میلیون دلاری و قرعه‌کشی بسته‌های تفریحاتی کلگری استمپید خواهند شد.

افرادی که دوز دوم واکسن خود را دریافت کنند نیز در دو قرعه‌کشی 1 میلیون دلاری دیگر که در ماه آگوست و سپتامبر برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

در قرعه‌کشی ماه آگوست 40 جایزه مرتبط با سفر وجود خواهد شد. این جوایز شامل بسته‌های اقامت یک هفته‌ای در یک استراحتگاه Uall لوکس و پروازهای داخلی و بین‌المللی شرکت‌های هواپیمای WestJet و Air Canada می‌شود.

واجدین شرایط برای ثبت نام در قرعه‌کشی‌‌ها باید به صورت آنلاین اقدام کنند و تا 24 جون اولین دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند. آلبرتایی‌ها برای شرکت در قرعه‌کشی دوم باید دوز دوم واکسن را قبل از 24 آگوست دریافت کنند و یا برای شرکت در قرعه‌کشی سوم تا 23 سپتامبر دوز دوم واکسن را دریافت کرده باشند.

واجدین شرایط برای شرکت در تمامی قرعه‌کشی‌ها فقط یک بار نیاز به ورود دارند. برندگان نیز برای دریافت جوایز خود نیاز به اثبات واکسیناسیون خواهند داشت.

براساس اطلاعات دولت استانی تاکنون بیش از 1,5 میلیون آلبرتایی برای لاتاری Open for Summer ثبت نام کرده‌اند.

بیش از 70,6% از ساکنین واجد شرایط آلبرتا اولین دوز واکسن کووید-19 خود را دریافت کرده‌‎اند، از این تعداد 26,8% از جمعیت با دو دوز به طور کامل واکسینه شده‌اند.

 

 

منبع: Dailyhive