Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

مردی از کلگری اولین برنده لاتاری ۱ میلیون دلاری واکسن آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پس از قرعه‌کشی مرحله اول لاتاری واکسن در آلبرتا، یکی از اهالی خوش‌بخت کلگری برنده ۱ میلیون دلار شد.

این لاتاری که شامل حال واکسینه‌شدگان در طول تابستان می‌شود، از ۳ جایزهٔ ۱ میلیون دلاری، ۴۰ بستهٔ مسافرتی، ۶۳۵ بلیت کلگری استمپید، و ۱۵ بستهٔ مرتبط با فعالیت‌های ورزشی تشکیل شده است.

هر کسی که اولین دوز واکسن کووید-۱۹ را تا ۲۴ ژوئن دریافت و ثبت‌نام کرده بود، در قرعه‌کشی اول شرکت داده می‌شد که شامل ۱ جایزهٔ ۱ میلیون دلاری و ۶۳۵ بستهٔ کلگری استمپید بود.

در ۱ جولای این قرعه‌کشی انجام شد، یعنی همزمان با ورود آلبرتا به فاز ۳ بازگشایی که در آن محدودیت‌های اجتماعی در سرتاسر استان کاهش یافتند.

سپس دولت آلبرتا در روز پنج‌شنبه خبر داد که آقای ترِیسی مک‌آیور از لانگدون برنده جایزه ۱ میلیون دلاریِ این دوره شده است.

صدها خانواده نیز بسته‌های مرتبط با کلگری استمپید را دریافت کردند.

نخست وزیر آلبرتا آقای جیسون کنی در بیانیهٔ خبری گفت:

«به لطف لاتاری تابستانی، حالا دیگر واکسینه شدن جایزه دارد، آن هم بیش از یکی. هر چند جوایز به عده محدودی تعلق می‌گیرند، ولی با افزایش سطح ایمنی جمعی، همهٔ ما برنده می‌شویم. به برندگان امروز تبریک می‌گویم و در کنار یکدیگر کاهش محدودیت‌های اجتماعی را جشن می‌گیریم.»

دولت آلبرتا اوایل هفته خبر داد که تعدادی بستهٔ ورزشی نیز در فهرست جوایز قرار گرفته است که در قرعه‌کشی‌های بعدی به برندگان می‌رسد. این جوایز شامل بلیت مسابقات فوتبال، بلیت VIP هاکی، بلیت زمین گلف، و موارد دیگر است که ۲۹ جولای قرعه‌کشی می‌شوند.

افرادی که دوز دوم واکسن‌های خود را زده باشند در دو قرعه‌کشی ۱ میلیون دلاریِ بعدی در آگوست و سپتامبر شرکت داده می‌شوند.

همچنین در نوبت آگوست، ۴۰ جایزه از نوع بسته‌های مسافرتی نیز قرعه‌کشی می‌شود که برندگان فرصت حضور در اقامتگاه‌های لوکس، پروازهای درجه یک، و سفرهای خارجی با هواپیمایی WestJet و Air Canada را خواهند یافت.

برای شرکت در این مرحله باید دوز دوم خود را تا ۲۴ آگوست دریافت کرده باشید و برای برخورداری از بخت در قرعه‌کشی سوم نیز مهلت واکسیناسیون تا ۲۳ سپتامبر است.

برای شرکت در این بخت‌آزمایی حتما باید به طور آنلاین ثبت‌نام کنید و همان یک‌بار برای شرکت در همهٔ قرعه‌کشی‌ها کافی است.

طبق آمار دولت آلبرتا تا امروز بیش از ۱.۷ میلیون شهروند آلبرتا در این لاتاری تابستانی ثبت‌نام کرده‌اند. نرخ واکسیناسیون جمعی نیز به بالای ۷۲.۸٪ رسیده است، از جمله ۴۲.۴٪ از مردم که هر دو دوز خود را دریافت کرده‌اند.

منبع: Daily Hive