Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

ده مکان عالی برای شنا در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

وجود دریاچه‌های کوهستانی متعدد در نزدیکی شهرهای استان آلبرتا باعث شده تا شهروندان بتوانند در زمانی کوتاه از گرما فرار کنند.

در ادامه با ده مورد از بهترین مکان‌های شنا در آلبرتا آشنا می‌شویم.

  1. Sylvan Lake

این دریاچه دیدنی تنها یک ساعت راننگی با کلگری فاصله داشته و جزو مقصدهای پرطرفدار این روزهای محسوب می‌شود. پس صبح زود راه بیافتید تا محلی خوب برای شنا در ساحل دریاچه پیدا کنید.

آب این دریاچه زلال و کم‌عمق بوده و امکان شنا، قایق‌سواری، اسکی روی آب و ماهی‌گیری در آن وجود دارد. داشتن چمنزار، میز پیکنیک و زمین والیبال از دیگر مزایای آن هستند.

  1. Horseshoe Lake

دریاچه Horseshoe در نزدیکی Icefields Parkway در پارک ملی جسپر قرار دارد و مقصدی عالی برای سفری یکروزه در تابستان می‌باشد. آب دریاچه خنک، شفاف، پر از ماهی و مناسب برای غواصیست. بعلاوه امکان شیرجه از صخره‌های اطراف دریاچه نیز وجود دارد.

از آنجایی که Horseshoe Lake یکی از عمیق‌ترین دریاچه‌های جسپر می‌باشد، باید حتما به نکات ایمنی در هنگام شنا توجه کنید.

  1. پارک استانی Long Lake

این دریاچه تماشایی تنها با یک ساعت رانندگی از ادمونتون قابل دسترسی است. پارک استانی Long Lake دارای دو ساحل بوده که یکی برای اقامت یکروزه و دیگری مختص کمپینگ می‌باشد. هر دو ساحل دارای آب کم‌عمق و گرم هستند و می‌‌توانید همراه با خانواده در آن‌ها شنا کنید. نگران خوراکی و اسنک هم نباشید چون فسدفود و فروشگاه‌های بسیاری در آنجا وجود دارند.

  1. Moraine Lake

این دریاچه مشهور در پارک ملی بنف واقع شده و بخاطر رنگ فیروزه‌ای و مناظر دیدنی خود شهرت دارد. قلل برف‌گرفته و مسیرهای کوهنوردی بسیار آن علاقه‌مندان را در فصل تابستان به این منطقه می‌کشاند. برای شنا در آب‌های دریاچه باید حتما لباس و حوله گرم همراهتان ببرید زیرا دمای آب بسیار پایین است.

  1. Upper Waterton Lake

این دریاچه با داشتن آب سرد مکانی عالی برای شنا در فصل تابستان محسوب می‌شود. بعلاوه امکان انجام تفریحات آبی گوناگون چون اسکی روی آب، ماهی‌گیری، غواصی و قایق‌سواری نیز در آن وجود دارد. راستی دوربین را فراموش نکنید چون ثبت تصاویر از بازتاب مناظر کوهستانی اطراف در دریاچه یکی از بخش‌های اصلی سفر می‌باشد!

  1. Johnson Lake

این دریاچه در کنار شهر بنف قرار گرفته و با داشتن آب‌های سرد جاری از یخچال‌های کوهستانی مقصدی عالی برای شنا در فصل تابستان محسوب می‌شود. مناظر بی‌نظیر و محوطه‌های پیک‌نیک عالی آن را به مقصدی ایده‌آل برای سفر یکروزه تبدیل کرده‌اند.

  1. Sandy Beach Park

این پارک زیبا به موازات Elbow River و در مرکز شهر کلگری قرار گرفته و امکان شنا در آب‌های گرم و کم‌عمق آن وجود دارد. امکانات و تجهیزات شنا، محوطه‌های پیک‌نیک، پارک بازی، مسیرهای دوچرخه‌سواری و مسیرهای پیاده‌روی متعدد باعث شده تا شهروندان ساعات گرم روز را در آن سپری کنند.

  1. Half Moon Lake

این دریاچه زیبا در میان اقامتگاهی تفریحی در Sherwood Park در نزدیکی ادمونتون قرار دارد. ساحل وسیع آن باعث شده تا علاقه‌مندان بتوانند براحتی محلی مناسب برای پهن کردن حوله و شنا پیدا کرده و نهایت لذت را ببرند. این مجموعه تفریحی دارای مسیرهای پیاده‌روی و امکانات انجام ورزش‌هایی چون مینی‌گلف، والیبال ساحلی، پیکلبال و بسکتبال می‌باشد.

  1. Lac Ste. Anne

دریاچه Lac Ste. Ann در فاصله یک ساعته از ادمونتون قرار دارد و با داشتن یک ساحل شنی وسیع و چمنزارهای سرسبز برای پینیک جزو مقصدهای عالی در این روزها می‌باشد.  آب‌های گرم و کم‌عمق دریاچه و وجود امکانات گوناگون همه چیز را برای تجربه یک روز تابستانی بیادماندنی محیا می‌کنند.

  1. Wabamun Lake

این دریاچه محبوب در 65 کیلومتری ادمونتون واقع شده و امکان اسکی روی آب، قایق سواری با کایاک، کانو و قایق بادبانی، موج‌سواری با بادبان و فعالیت‌های جذاب دیگر در آب‌های آن وجود دارد. البته باید مراقب پرندگان ساکن دریاچه باشید زیرا Wabamun Lake و Lake Isle جزو زیستگاه‌های Ospreys هستند و این گونه در ساحل آن‌ها لانه می‌سازد.

منبع: Daily Hive