Tuesday, April 16, 2024
1.9 C
Calgary

ده مکان عالی برای شنا در بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

افزایش سرسام‌آور دما و رطوبت هوا کانادایی‌ها را کلافه کرده و شنا بهترین راه برای خلاصی از آن است. خوشبختانه بریتیش‌کلمبیا سواحل و دریاچه‌های بسیاری دارد که اکثر آن‌ها با یک رانندگی و پیاده‌روی مختصر قابل دسترس هستند.

لیست زیر توسط شرکت Zolo و با رای 400 شهروند تهیه شده است. در ادامه با این ده مکان بی‌نظیر بیشتر آشنا می‌شویم.

  1. Cultus Lake

دریاچه زیبای Cultus Lake با سواحل شنی، آب‌های خنک و مناظر دیدنی، مقصدی عالی برای شنا می‌باشد. وجود مراکز فروشگاهی و رستوران‌های متعدد از دیگر مزایای سفر به این دریاچه هستند. با اینحال شهرت این منطقه موجب سفر بسیاری از گردشگران در تابستان و ازدحام پارکینگ و سواحل آن می‌شود؛ پس بهتر است در میانهٔ هفته به این دریاچه تماشایی بروید.

  1. Okanagan Lake

دریاچه بزرگ Okanagan همواره مورد توجه مردم محلی و گردشگران داخلی و خارجی بوده است. ابعاد وسیع آن باعث می‌شود تا بتوان بدون نگرانی از پر شدن ساحل به آن سفر کرد. Okanagan Lake دارای نواحی جداگانه برای شنا و استفاده از قایق‌های موتوری است.

  1. Kootenay Lake

دریاچه تماشایی Kootenay Lake در جنوب‌شرق بریتیش‌کلمبیا واقع شده و همه چیز برای یک شنای دلپذیر در آب‌های خنک و تازه را دارد. از آنجایی که آب دریاچه با ذوب یخچال‌های کوهستانی تامین می‌شود دمای آن پایین بوده و باید حوله و لباس گرم همراه داشته باشید.

  1. Harrison Lake

دریاچه Harrison در منطقه توریستی Agassiz واقع شده و امکانات بسیار برای کمپینگ، پیاده‌روی و سوارکاری دارد. بعلاوه چشمه‌های آب‌گرم نیز در نزدیکی آن خواهید یافت. علاوه بر سواحل شنی و امکانات عالی برای شنا می‌توان در آب‌های دریاچه به اسکی روی آب‌، اسکی با بادبان و قایق‌سواری پرداخت.

  1. Windermere Lake

این دریاچه تماشایی دارای مناظر بسیار زیبا از کوهستان راکی بوده و در جنوب‌شرق استان واقع شده است. طول دریاچه حدود 18 کیلومتر می‌باشد و جزو بزرگترین دریاچه‌های منطقه Kootenay با آب‌های گرم و مناسب برای شنا است.

    1. Shuswap Lake

دریاچه Shuswap دارای آب‌ شفاف و زلال، محوطه‌های کمپینگ متعدد و فروشگاه‌های کرایه لوازم و تجهیزات گوناگون است. بعلاوه پس از شنا می‌توان در فروشگاه‌ها و رستوران‌های نزدیک دریاچه گردش کرد.

  1. Cordova Bay Beach

ساحل این دریاچه حدود 10 کیلومتر طول داشته و در شمال مرکز شهر ویکتوریا قرار دارد. شما می‌توانید اتومبیل خود را در حاشیه جاده پارک کرده و از طریق مسیرهای گوناگون به ساحل دریاچه برسید. بعلاوه دریاچه در همسایگی مجموعه گلف Cordova Bay واقع شده و می‎توان پس از شنا برای بازی گلف به آنجا رفت.

  1. Christina Lake

پارک استانی Christina Lake در کرانه جنوبی دریاچه قرار دارد و با ساحلی چشم‌نواز به طول تقریبا 1,000 فوت پذیرای گردشگران و شناگران بسیار در تابستان است. میزهای پیک‌نیک و زمین‌های والیبال از دیگر امکانات این ساحل هستند.

  1. Kitsilano to Wreck Beach

ساحل مشهور Kits Beach در مرکز شهر ونکوور قرار داد و حضور گسترده غریق‌های نجات در سواحل آن ایمنی شناگران را تضمین می‌کند. همچنین امکانات گوناگون ازجمله زمین‌های تنیس و بسکتبال و یک پارک بازی را می‌توان در این ساحل یافت.

  1. Lost Lake

Lost Lake یکی از زیباترین مکان‌های شنا در Whistler می‌باشد. این دریاچه تماشایی در مقایسه با دیگر دریاچه‌های منطقه نسبتا کوچکتر بوده و از اینرو آب آن گرم‌تر است. شما می‌توانید با یک پیاده‌روی مختصر از Whistler’s Upper Village به دریاچه برسید و در اطراف آن هم مسیرهای گوناگون برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و گردش وجود دارد.

هیچ اثری از خود در طبیعت بجای نگذارید، زباله‌ و لوازم خود را برگردانید، از مسیرهای علامت‌گذاری شده تردد کنید و به حیوانات وحشی غذا ندهید. دستورالعمل‌های Parks Canada  برای گردشگران در اینجا قابل مشاهده هستند. هنگام گرفتن عکس‌های سلفی مراقب پرتگاه‌ و نقاط پرشیب باشید.

منبع: Daily Hive