Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

پرواز از کلگری به بریتیش‌کلمبیا تنها با 49 دلار!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر بدنبال پرواز ارزان و سریع از کلگری به بریتیش‌کلمبیا می‌گردید فرصت را از دست ندهید!

شرکت Flair Airlines که ارائه‌دهنده سفرهای هوایی ارزان است، پرواز یکطرفه از کلگری به Abbotsford را تنها با قیمت 49 دلار در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در صورت خرید پرواز برگشت کل هزینه شما 70 دلار خواهد شد.

این پروازها از اوایل سپتامبر امسال شروع شده و تا ماه ژانویه و فوریه 2022 ادامه دارند.

توجه داشته باشید که در این پرواز تنها می‌توان لوازم شخصی (حداکثر 7 کیلوگرم) همراه ببرید و امکان حمل چمدان، انتخاب صندلی و لغو یا تغییر رزرو پس از 24 ساعت، وجود ندارد.

اگر خواهان اجرای سیاست Flair Airlines travelflex هستید و موارد بالا مورد پسند شما نیستند باید بسته اصلی یا بزرگ را در هنگام رزرو انتخاب کنید. اینکار هزینه هر سفر را بین 41 تا 62 دلار افزایش می‌دهد.

همچنین اگر قصد سفر به خارج از استان در شرایط فعلی را دارید حتما پیش از هر چیز قوانین و مقررات استانی و منطقه‌ای را مطالعه کنید.

چطور این پرواز ارزان را رزرو کنم؟

  1. به وبسایت Flair Airlines بروید.
  2. در قسمت مبدا و مقصد بترتیب Calgary (YYC) و Abbotsford (YXX) را وارد کنید.
  3. تاریخ حرکت و تاریخ بازگشت را انتخاب کنید (بین سپتامبر 2021 تا فوریه 2022).
  4. موارد بالا را تایید کرده و وارد گزینه‌های سفر شوید (اگر آزادی‌عمل و امکان حمل بار بیشتر را بخواهید هزینه هر پرواز بین 41 تا 62 دلار افزایش می‌یابد).

توجه کنید که انتخاب صندلی خاص می‌‎تواند هزینه اضافی در پی داشته باشد. هنگام رزرو از این مرحله بگذرید تا صندلی بصورت تصادفی برای شما انتخاب شود و هزینه اضافی را نپردازید.

بیماری COVID-19 همچنان تهدیدی جدی برای سلامت عمومی محسوب می‌شود. هرچند محدودیت‌ها در سرتاسر آلبرتا برداشته شده اما توصیه می‌کنیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ازجمله شستن مرتب دست‌‌ها، پوشیدن ماسک در وسایل حمل‌ونقل عمومی و محیط‌های بیمارستانی و ماندن در خانه در صورت احساس بیماری به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کنید.

منبع: Daily Hive