Monday, March 18, 2024
8.4 C
Calgary

آلبرتای زیبا: از آبشارهای کامرون لذت ببرید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آبشارهای کامرون که ارزش سفر کردن و بازدید را دارند در نزدیکی Waterton Village قرار دارد. شما با یک پیاده‌روی کوتاه از هتل Prince of Wales می‌توانید این آبشارهای طبیعی کوهستانی را تماشا کنید. فرقی نمی‌کند روز یا شب به این منطقه سفر کنید، این آبشارهای زیبا پس‌زمینۀ خیره‌کننده‌ای را برای پیکنیک شما فراهم می‌کنند.

دانستی جالب: قدیمی‌ترین سنگ‌های جهان که متعلق  به رشته کوه‌های راکی کانادا هستند در آبشارهای کامرون کشف شده‌اند. در حال حاضر سنگ پیش‌کامبرین که قدمت آن به 1.5 میلیارد سال پیش می‌رسد در نزدیکی آبشار قابل مشاهده است و جمعیت زیادی را به خود جلب می‌کند.

انگشتان پای خود را در آب‌های سرد فرو ببرید تا با وجود امواج گرمای آلبرتا، خنک شود.

آبشار کامرون در پارک ملی Waterton Lakes قرار دارد و تقریبا در 500 متری غرب Waterton Village واقع شده است. چند مکان بی‌نظیر مانند هتل Prince of Wales برای اقامت وجود دارد که به آبشار بسیار نزدیک است و مهمانان می‌توانند از آنجا در عرض پنج دقیقه به این آبشار زیبا برسند. زیبایی آبشار همیشه مجذوب‌کننده است اما آفتاب تابستانی که بالا بیاید از سرسبزی منظره حیرت‌زده خواهید شد!

اگر قصد دارید از کلگری به آبشارهای کامرون بروید، باید به بزرگراه Alberta 2 South بروید و از AB-810 South در Willowcreek No. 26 پایین بروید. از آنجا، AB-800 و AB-5 را ادامه بدهید تا به آبشارهای کامرون برسید. سفر شما یک سفر سه ساعته خواهد بود.

مسافرانی که از ادمونتون می‌آیند، ابتدا یک سفر سه ساعته به کلگری را پیش رو دارند، سپس باید دستورالعمل بالا را دنبال کنند.

بعد از یک رانندگی نسباتا طولانی، آبشارهای کامرون  یک پس‌زمینۀ بسیار تماشایی برای استراحت و تجدید قوای شما فراهم می‌کنند تا برای پیاده‌روی در این منطقۀ زیبا آماده شوید.

شما می‌توانید پیاده‌روی یک روزه در Carthew-Alderson Trail داشته باشید که کمی بیشتر از 20 کیلومتر است. اما به دلیل وجود منظره‌های زیبا در طول مسیر به راحتی می‌توانید به خودتان استراحت دهید و از مناظر لذت ببرید، همچنین می‌توانید به شهر بروید و در بار وقت بگذرانید.

یک دانستی جالب دیگر: به دلیل بارندگی زیاد، آبی که سرازیر می‌شود با رسوبی به نام آرژیلیت که نوعی سنگ دگرگونی ریزدانه است مخلوط می‌گردد و یک رنگ صورتی ایجاد می‌کند که در آب‌ آبشارها نیز قابل مشاهده است!

با وجود اینکه محدودیت‌ها در سراسر آلبرتا برداشته شده است، باز هم توصیه می‌شود به اقدامات بهداشتی و ایمنی، از جمله شستشوی مکرر دست‌ها و استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی، ساختمان‌های عمومی و همچنین در مراکز بهداشتی و درمانی توجه کنید. اگر احساس بیماری می‌کنید در خانه بمانید و استراحت کنید. کووید-19 همچنان برای سلامت عمومی خطر ایجاد می‌کند.

لطفاً پیش از آغاز ماجراجویی از آمادگی خود اطمینان حاصل کنید. اطلاعات مربوط به آمادگی برای سفر و ایمنی به هنگام پیاده‌روی را از طریق Albertaparks.ca و AdventureSmart بررسی کنید. همیشه یادتان باشد که هیچ اثری از خود به جا نگذارید، تمامی وسایل خود را به درستی بسته‌بندی کنید و از غذا دادن به حیوانات وحشی خودداری کنید. راهنمای بازدیدکنندگان پارک‌های کانادا را در این قسمت مشاهده کنید و توجه داشته باشید که به هنگام گرفتن عکس سلفی خودتان را به خطر نیندازید، حتی اگر عکستان قرار است یک عکس بی‌نظیر برای اینستاگرام شود!

منبع: dailyhive