Monday, March 18, 2024
14.4 C
Calgary

رمانتیک‌ترین مکان‌های کلگری برای عکس‌های عاشقانه

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر در حال گذراندن اولین قرار ملاقاتتان با شخصی هستید که خیلی ازش خوشتان آمده و همه چیز خوب پیش می‌رود، ممکن است به دنبال مکانی رمانتیک بگردید تا یکدیگر را ببوسید. یا شاید فقط در جستجوی مکان جدیدی هستید تا با یارتان عهد و پیمان‌ها را تجدید کنید.

مهم نیست با چه دلیلی به دنبال مکان‌های رمانتیک می‌گردید، گاهی وقت‌ها فقط نیاز به یک مکان زیبای جدید دارید و خوشبختانه کلگری پر است از مکان‌های منحصر به فرد و عاشقانه‌ای که می‌توانید آن فرد خاص را به آنجا دعوت کنید.

این هم از 10 مکان رمانتیک‌ مخصوص عشاق کلگری

Prince’s Island Park

این جزیره کوچک که در قلب کلگری قرار دارد یک مکان عالی برای قرارهای عاشقانه است. Prince’s Island Park چشم‌انداز بی‌نظیری از خط افق شهر، پل‌ها و گیاهان زیبا برای عکس‌برداری، چمن برای پهن کردن زیرانداز و هزاران درخت برای پنهان شدن در میانشان را به شما ارائه می‌دهد.

آدرس: 698 Eau Claire Avenue SW

Peter’s Drive-In

شما در این مکان درایو-این فقط باید وقت خود را برای امتحان کردن همبرگرهای آن همراه با میلک شیک صرف کنید. پیترز به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا سه طعم‌ مختلف را برای میلک شیک انتخاب کنند، یعنی بیش از 4,500 ترکیب طعم در دسترس مشتریان است. مشتری‌ها می‌توانند غذایشان را در یکی از میزهای پیکنیک درایو-این میل کنند، یا آن را به اتومبیل خود برگردانند تا در خلوت ازشان لذت ببرند. اگر قصد دارید بعد از غذا دلبرتان را ببوسید بهتر است حلقه‌های پیاز را سفارش ندهید!

آدرس: 219 16th Avenue NE

The Calgary Zoo

در حالی که حیوانات بانمک را تماشا می‌کنید دست یکدیگر را بگیرید و در این باغ‌ زیبا قدم بزنید. همانطور که به همدیگر توجه می‌کنید می‌توانید دایناسورهای متحرک را نیز تماشا کنید و در حین گشت و گذار در باغ‌وحش زیبای کلگری، با یکدیگر کمی خلوت کنید.

آدرس: 210 St. George’s Drive NE

McHugh Bluff

چه چیزی بهتر از بوسیدن شخص مورد علاقه‌تان در پس زمینه شهر. برای مشاهده خط افق شهر به McHugh Bluff بروید (این که بخواهید عرق‌کرده به بالای پله‌ها برسید یا فقط در بالای تپه پارک کنید و از مناظر لذت ببرید به خودتان بستگی دارد)، در پارک قدم بزنید و در لحظه مناسب محبوبتان را در آغوش بگیرید.

آدرس: Crescent Road NW and Centre Street N

Heritage Park Historical Village

مثل قدیمی‌ها با شخص موردنظرتان قرار بگذارید. روستای تاریخی را کاوش کنید، سوار قطار شوید، نگاهی به منطقه جدید Prospect Ridge بیندازید، با کشتی چرخ‌پره‌ای در Glenmore Reservoir دور بزنید و هنگامی که به بالای چرخ و فلک Heritage Park رسیدید از خلوت استفاده کنید و یکدیگر را ببوسید.

آدرس: 1900 Heritage Drive SW

George C. King Bridge

می‌توانید خودتان را برای پیکنیک آماده کنید و یا از Phil and Sebastian و Sidewalk Citizen داخل ساختمان سیمونز برای قهوه و شیرینی دیدن کنید و سپس به St. Patrick’s Island و پل George C. King بروید. این پل چشم‌انداز ویژه‌ای از خط افق شهر کلگری را به شما هدیه می‌دهد. همچنین پارک جزیره با قابلیت‌های سرگرم‌کننده و مکان‌های زیادی برای جستجو، گردش و لذت بردن از پیکنیک و میان وعده می‌تواند روز شما را زیباتر کند. سپس به بالای پل بروید و با یارتان Bow River را تماشا کنید.

آدرس: 234 Bow River Pathway

Moonlight & Eli

فوندو و شامپاین؟ از این رمانتیک‌تر نمی‌شود! این رستوران دنج و صمیمی در Bridgeland، یک مکان عالی برای ملاقات و تحت‌تأثیر قرار دادن محبوبتان برای گرفتن بوسه است (و لذت بردن از یک غذای شگفت‌انگیز و مقداری شامپاین پرگاز).

آدرس: 627 1st Avenue NE

The Calgary Tower

فرد مورد نظر را به بالای برج کلگری ببرید و منظره پانورامای کلگری و مناطق اطراف (از جمله کوه‌ها در یک روز روشن!) را تماشا کنید، اعصابتان را با کف شیشه‌ای این مکان آزمایش کنید، از راهنما چیزهای جدیدی در مورد شهر یاد بگیرید و شاید بتوانید از فرصتی برای بوسیدن یکدیگر بهره‌مند شوید!

آدرس: 101 9th Avenue SW

Lougheed House

خانه تاریخی Lougheed  و فضای سبز اطراف آن به شما این فرصت را می‌دهد تا در حالی که در خانه باشکوه سناتور سابق James Alexander Lougheed  حضور دارید، با بخشی از گذشته کلگری آشنا شوید. ساختمان ماسه سنگ، چمنزار وسیع، باغ‌های رنگارنگ و راه‌پله‌ها، پشت‌زمینه‌ای زیبا را برای بوسه‌ای که منتظرش بودید در اختیارتان قرار می‌دهد.

آدرس: 707 13th Avenue SW

Betty Lou’s Library

قرارتان را به محل فروش مشروبات الکلی در خیابان 17ام ببرید. شک نکنید وقتی او کلمه عبور شما را برای ورود به این مکان منحصر به فرد بشنود، تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید از دکور و لباس‌های دهه 1920 استفاده کنید و عکس بیندازید و قبل از اینکه به یک گوشه دنج بروید، از منوی نوشیدنی‌های Betty Lou لذت ببرید.

آدرس: 908 17th Avenue SW (The Devenish Building)

منبع: Dailyhive