Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

ستاره هری پاتر ماه آینده به کلگری می‌آید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

امسال نمایشگاه کلگری Calgary Comics & Entertainment Expo مهمان‌های زیادی دارد و طرفداران هری پاتر ممکن است از حضور مهمان جدید این نمایشگاه هیجان‌زده شوند.

نمایشگاه کلگری 2020 که به دلیل همه‌گیری کرونا به تعویق افتاده بود، تاریخ جدید فستیوال‌های سالانه خود را اعلام کرد. این رویداد که اواخر تابستان امسال میزبان 25هزار مهمان خواهد بود از 10 تا 12 سپتامبر در مرکز BMO در Stampede Park برگزار خواهد شد.

نمایشگاه کلگری از حضور متیو لوئیس در رویداد امسال خبر داد. این بازیگر مشهور بیشتر به خاطر بازی در نقش نویل لانگ‌باتم در سری فیلم‌های سینمایی هری پاتر شناخته می‌شود.

لوئیس علاوه بر بازی در هشت فیلم هری پاتر، در فیلم‌ Me Before You و سریال BCC’s The Syndicate نیز نقش‌آفرینی کرده است.

مهمانان نمایشگاه کلگری عبارتند از:

  • Zachary Quinto (“Spock” in Star Trek), Ron Perlman (Hellboy, Sons of Anarchy)
  • Matt Ryan (Constantine)
  • Roger Bumpass (known for his voice work as “Squidward” on Spongebob Squarepants)
  • Christopher Eccelston (Doctor Who, The Leftovers, Gone in 60 Seconds)
  • John Barrowman (Doctor Who, Torchwood, the Arrowverse)
  • James Marsters (“Spike,” Buffy the Vampire SlayerAngel)
  • Brendan Fraser (The Mummy, Encino Man, George of the Jungle).

طرفداران فیلم و سریال می‌توانند با صرف هزینه با لوئیس و دیگر مهمانان مشهور این نمایشگاه در مراسم عکس بگیرند و دیدار کنند.

برنامه‌های پر طرفدار این رویداد شامل Cosplay، ملاقات با مهمانان مشهور و هنرمندان، خرید و حضور در Artley Alley و Cosplay Red Carpet می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند تعدادی از نسخه‌های محدود آثار هنری را خریداری کنند.

برگزارکنندگان نمایشگاه کلگری قصد داشتند پانزدهمین سالگرد تاسیس را در آپریل 2020 جشن بگیرند، رویدادی که قرار بود 100هزار مهمان داشته باشد.

در حال حاضر بلیط رویداد Calgary Expo: Limited Edition به فروش می‌رسد. برگزارکنندگان این رویداد خاطرنشان کردند که بلیط‌های که برای رویداد قبلی تهیه شده بود نیز دارای اعتبار هستند.

با وجود اینکه محدودیت‌های کروناویروس در سراسر آلبرتا برداشته شده است، همچنان کووید-19 برای سلامت عمومی خطرناک است. به شما توصیه می‌کنیم اقدامات ایمنی و بهداشتی از جمله شستشوی مکرر دست‌ها، استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی، ساختمان‌های شهر و مراکز مراقبت‌های بهداشتی را رعایت کنید. در صورت احساس بیماری در خانه بمانید و استراحت کنید.

Calgary Expo: Limited Edition

تاریخ: 10 تا 12 سپتامبر

مکان: BMO Centre on Stampede Park

هزینه: بلیط‌ یک روزه از 35 دلار، بلیط‎ سه روزه از 109 دلار و بسته‌های نسخه محدود از 159 دلار

منبع: Dailyhive