Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

آشنایی با Swimply سرویس کرایه استخر در ونکوور و شهرهای دیگر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر خانه دارای استخر دارید یا بدنبال استخر شنا می‌گردید حتما به وبسایت Swimply مراجعه کنید.

این سرویس با عملکردی مشابه Airbnb به افراد امکان کرایه یا اجاره آنلاین استخر شنا را می‌دهد. کافی ست با توجه به مدت زمان کرایه، تعداد میهمانان یا دیگر امکانات مدنظر به جست‌وجو بپردازید.

برخی استخرها دارای میز پیکنیک‌ و سرویس بهداشتی هستند و هر چند مالک ملزم به ارائه امکانات حمام و شست‌وشو نیست اما هم‌اکنون حدود 85 درصد از استخرها امکانات بهداشتی دارند.

مالکین می‌توانند سقف تعداد مراجعه‌کنندگان و حضور یا عدم حضور کودکان در استخر را تعیین کنند. همچنین آن دسته از میزبانان که امکانات شست‌وشو ندارند می‌توانند استخر را تنها برای یک ساعت در هر نوبت، به حداکثر 5 نفر، کرایه دهند.

یکی از سخنگویان Swimply می‌گوید: «بونیم لاسکین بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت در نیویورک و پس از تماشای استخر بی‌استفاده همسایه‌اش به این ایده رسید. او سپس استخر مذکور را در ازای پرداخت بخشی از هزینه نگهداری آن کرایه کرد.»

مالکین موظفند بر استخر خود نظارت داشته باشند تا امنیت و ایمنی میهمانان تامین شود.

هم‌اکنون امکان کرایه چندین استخر در حومه ونکوور وجود دارد که در زیر به سه مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

استخر بالا در British Properties قرار داشته و یک ساعت کرایه آن 99 دلار آب می‌خورد. همچنین برای دریافت امکانات پرمیوم ازجمله حوله باید هر ساعت 6 دلار دیگر بپردازید.

جکوزی بالا از نوع Beachcombers 759 و دارای اسپیکرهای داخلی است. هزینه اجاره آن در روزهای بین هفته ساعتی 16 دلار بوده و این مبلغ در روزهای پایانی هفته به 20 دلار در ساعت افزایش می‌یابد.

استخر بالا به سرسره مجهز بوده و می‌توان با پرداخت 60 دلار آن را در روزهای بین هفته برای یک ساعت کرایه کرد. هزینه اجاره در روزهای پایانی هفته به 75 دلار افزایش می‌یابد.

خدمات Swimply در کانادا، ایالات‌متحده و استرالیا ارائه می‌شوند. علاوه بر ونکوور شهرهای تورنتو، اتاوا، مونتریال و وینیپگ نیز امکان اجاره و کرایه استخر در کانادا را دارند.

این شرکت در حال افزودن خدمتی جدید تحت عنوان Joyspace نیز هست که به میزبان اجازه می‌دهد تا زمین‌ بسکتبال، سالن بدنسازی خصوصی و استودیو خانگی خود را به میهمانان کرایه دهد.

منبع: Daily Hive