Thursday, April 18, 2024
1.6 C
Calgary

lululemon: افزایش حداقل دستمزد و استخدام بیش از 8,000 نیرو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت lululemon قصد دارد از ماه آینده حداقل دستمزد کارمندان خود را افزایش داده و در اقدامی دیگر 8,000 نیروی جدید استخدام کند.

حداقل دستمزد کارکنان lululemon از تاریخ 27 سپتامبر از 15 به 17 دلار در ساعت افزایش می‌یابد. تصمیم مذکور با درنظر گرفتن جایگاه شغلی و وضعیت بازار گرفته می‌شود.

این افزایش دستمزد برای بخش بزرگی از فروشگاه‌های آمریکای شمالی و کارمندان مرکز آموزشی Guest (GEC) اعمال می‌گردد.

بعلاوه کارمندان با بهره‌مندی از برنامه team-based bonus می‌توانند 6 دلار در ساعت دستمزد اضافی هم کسب کنند.

سلستی بورگون، رئیس Americas and Global Guest Innovation شرکت، می‌گوید: «حمایت و تشویق کارکنان اولویت اصلی ما ست. تیم‌های کاری قلب بیزینس ما هستند و برای آینده شرکت حیاتی ست. ما به ایجاد و حمایت از تیم‌های خود، همزمان با رشد و توسعه lululemon، پایبند هستیم.»

با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال lululemon قصد دارد بیش از 8,000 کارمند جدید نیز در مشاغل تمام‌وقت و پاره‌وقت فروشگاه‌ها و GEC استخدام کند.

مسئولان شرکت خاطرنشان کرده‌اند که مشاغل جدید دارای مزایای متعدد چون مرخصی تعطیلات و بیماری، امکانات بهداشت روان و مرخصی با دستمزد برای زایمان، تولد فرزند و فرزندخواندگی هستند.

سوزان گلیناس، معاون ارشد دپارتمان مردم و فرهنگ lululemon، می‌گوید: «ما متعهدانه به سرمایه‌گذاری روی کارکنان خود ادامه داده و مزایای شغلی جدید برای‌شان درنظر می‌گیریم. تصمیم اخیر برای افزایش حداقل دستمزد با هدف حمایت از کارکنان گرفته شده است. بسیار مفتخریم که با این کار تلاش آن‌ها در یک سال و نیم گذشته و طی دوران سخت پاندمی را ارج می‌نهیم.»

منبع: Daily Hive