Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

معرفی بهترین مجموعه‌های اسپا در راکی کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ماساژ برای رهایی از خستگی پس از یک فعالیت بدنی سنگین لازم است و رفتن به اسپا می‌تواند در کمترین زمان ممکن آرامش را به شما بازگرداند.

در ادامه با 14 مورد از بهترین اسپاهای کوهستان راکی آشنا می‌شویم.

  1. Willow Stream Spa، بنف

رفتن به این مجموعه با آبشارهای مصنوعی زیبا و استخر املاح معدنی تجربه‌ای بی‌نظیر خواهد بود. بگفته Conde Nest Traveller یکی از پنج اسپای برتر کانادا بوده و امکاناتی چون اتاق بخار، استخر گرداب روباز و اتاق اکالیپتوس دارد. خدمات آن نیز شامل Majestic Blue با اسطوخودوس وحشی، لایه‌برداری با نمک معدنی و انواع ماساژ می‌شود. بعلاوه ساکنین هتل می‌توانند با پرداخت 79 دلار تمام خدمات را دریافت کنند.

آدرس: Willow Stream Spa, The Fairmont Banff Spring, 405 Spray Ave., Banff, AB

تلفن: 1772-762-403

  1. Red Earth Spa، بنف

Red Earth مجهزترین اسپا در بنف بوده که هیدروتراپی Organic Eminence Body Wraps را نیز ارائه می‌دهد. این شیوه درمان با الهام از عناصر چهارگانه آتش، آب، زمین و هوا سلامت پوست شما را تضمین خواهد کرد. از دیگر خدمات مجموعه می‌توان لایه‌برداری پوست، درمان و تغذیه پوست با املاح معدنی و ماساژ Hungarian mini Eminence facial را نام برد.

آدرس: Red Earth Spa, Banff Caribou Lodge, 521 Banff Ave., Banff, AB

تلفن: 9292-762-403

  1. Solara Resort & Spa، Canmore

اگر بدنبال یک اسپای لوکس برای فرار از تنش‌ها و کسب آرامش می‌گردید به Solara Resort & Spa بروید. در اینجا می‌توان 30 دقیقه درمان Ampoule Concentrate Facial Therapy را با پرداخت 90 دلار دریافت کرد. نکته دیگر وجود امکانات اقامتی و رفاهی بوده که آن را به یک مقصد گردشگری مطلوب تبدیل می‌کند.

آدرس: 187 Kananaskis Way, Canmore, AB

تلفن: 5617-778-877

  1. Bodhi Tree Spa، Canmore

این اسپا در دل کوهستان و مناظر تماشایی آن قرار دارد. استخر آب گرم روباز و امکانات درمانی گوناگون چون ماساژ Bodhi Aromatheraphy در این مرکز ارائه می‌شوند. Bodhi Tree Spa با الهام از سنت‌های درمانی و معماری دو کشور تایلند و هند طراحی شده‌اند.

آدرس: 1818 Mountain Ave., Silver Creek Lodge (lower level), Canmore, AB

تلفن: 7288-609-403

  1. Spa Ritual، کلگری

سونا مادون قرمز در این مرکز ارائه می‌شود و می‌توان با انجام آداب Bali به آرامش ذهنی نیز رسید. کیفیت خدمات Spa Ritual بسیار بالاست و تجربه آن همیشه در خاطرتان می‌ماند. 45 دقیقه Teen Acne Facial تنها با پرداخت 95 دلار قابل خریداری است.

آدرس: Spa Ritual, 106 Crowfoot Terrace NW, Calgary, AB

تلفن: 9558-547-403

  1. Bliss YogaSpa، ادمونتون

انجام یوگا بتنهایی آرامش‌بخش بوده، اما ترکیب آن با ماساژ تاثیرش را چندبرابر می‌کند. در مرکز Bliss YogaSpa می‌توان با پردخت 110 دلار 60 دقیقه ماساژ Tranquility Relaxation را دریافت کرد. Vue Magazine این مجموعه را بعنوان بهترین اسپا در ادمونتون انتخاب کرده است.

آدرس: 5954 Mullen Way, Edmonton, AB

تلفن: 1535-432-780

  1. Reflection Spa، جسپر

این اسپا در مساحت 10,000 فوت مربع احداث شده و لیستی کامل از خدمات به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر ماساژ کانادایی می‌خواهید Sweet Maple Body Treatment را امتحان کنید. ماساژ بدن با B. Kamins maple-sugar و لوسیون به بهبود گردش خون و درمان خشکی پوست کمک می‌کند. امکان ماساژ با کاکائو و Shea butter برای رفع گرفتگی عضلات و مرطوب‌‍سازی پوست هم وجود دارد.

آدرس: Reflection Spa, Fairmont Jasper Park Lodge, Old Lodge Rd., Jasper, AB

تلفن: 3301-852-780

  1. The Spa at Chateau Lake Louise، Lake Louise

این اسپا در سواحل دریاچه لوئیز واقع شده و خدمات بسیار لوکس ارائه می‌کند. شما می‌توانید با سفارش ماساژ Signature Organic Aromatherapy آرامش خود را سریعا بازیابید. استفاده از روغن‌های سبک 98 درصد آفتابگردان، گل‌‌ها، ریشه‌ها و برگ‌های وحشی تجربه ماساژ کلاسیک را بهتر می‌کند.

آدرس: The Spa at Chateau Lake Louise, 111 Lake Louise Dr., Lake Louise, AB

تلفن: 3511-522-403

  1. Rimrock Spa، بنف

این اسپا لیست کاملی از درمان‌های Vichy داشته و خدمات درمان استوایی چون Tropical Escape Wrap را در دل کوهستان راکی ارائه می‌دهد. در این روش از عصاره آناناس، انبه هندی، کره طبیعی، املاح معدنی و کلاژن ضد پیری برای سلامت و جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود.

آدرس: Rimrock Spa, Rimrock Resort, 300 Mountain Ave., Banff, AB

تلفن: 1835-762-403

  1. Temple Mountain Spa، Lake Louise

این اسپا بخشی از هتل Lake Louise بوده که با الگو از حمام‌های سنتی ژاپن طراحی شده است. خدمات آن با ماساژ lemongrass آغاز شده و سپس با Shea butter wrap پایان می‌یابد. Shea از مخمر sake، عصاره واسابی، جلبک دریایی و فلفل قرمز تشکیل شده که به گردش بهتر خون و خروج سموم بدن کمک می‌کند. پس از آن با ماساژ تایلندی تمام خستگی عضلات از بین می‌رود.

آدرس: Temple Mountain Spa, Post Hotel, 200 Pipestone Rd., Lake Louise, AB

تلفن: 3989-522-403

  1. Pleiades Massage، بنف

مشابه این اسپا و چشمه آبگرم لوکس را هیچ کجا نخواهید یافت. Pleiades با ارائه محصولات دست‌ساز و بی‌نظیر به پاکسازی، تغذیه، بازسازی و مرطوب‌سازی پوست کمک می‌کند. Body Treatment نیز با ماساژ و لایه‌برداری نمک و ماساژ ژل Skin Saviour که از گیاهان کوهی، آلوئه‌ورا و ویتامین E تشکیل شده پوست را درمان می‌کند. در نهایت با یک ماساژ سبک کاملا سرحال خواهید شد.

آدرس: Pleiades, Banff Upper Hot Springs, Mountain Ave., Banff, AB

تلفن: 2500-760-403

  1. Wildflower Massage & Esthetics، Canmore

مجموعه مجهز Wildflower خدمات درمانی چون طب سوزنی و reiki ارائه می‌دهد. شما می‌توانید All Facials شامل ماسک کامل و ماساژ صورت، گردن و پوست را برای رهایی از خستگی سفارش دهید. Peptide Moisturizing Facial نیز بمنظور درمان خشکی و پیری پوست طراحی شده که با فرایند اکسیژن‌رسانی و درمان سلولی، پوست را بهبود می‌بخشد.

آدرس: Wildflower Massage & Esthetics, 716 Main St., Canmore, AB

تلفن: 4644-678-403

  1. Summit Spa، Kananaskis

این اسپا از محصولات طبیعی و محلی استفاده می‌کند. Organic Eminence Pedicure شامل مرطوب کردن پا، ماساژ و لایه‌برداری پا با شکر خام و ماساژ پا با soufflé می‌باشد (می‌توان کرم کدوتنبل، شامپاین شکلات یا بلوبری تازه را جایگزین کرد). دیگر خدمات آن callus care، ناخن‌آرایی و نظافت پوست هستند.

آدرس: Summit Spa, Delta Lodge at Kananaskis, 1 Centennial Dr., Kananaskis Village, AB

تلفن: 7770-591-403

  1. Wild Orchid Spa، جسپر

این سالن و اسپا با استفاده از محصولات Pevonia Botanica خدمات مراقبت پوست و صورت متنوع ارائه می‌دهد. حتما Myoxy-Caviar Facial که راهکاری پیشرفته برای جلوگیری از پیری پوست بوده را امتحان کنید. در این پروسه عصاره خاویار، عصاره مروارید و کلاژن دریایی برای اکسیژن‌رسانی‌ و تغذیه پوست استفاده می‌شوند. در نتیجه چین و چروک پوست سریعا کاهش می‌یابند.

آدرس: Wild Orchid Spa, 616 Patricia St., Jasper, AB

تلفن: 2111-852-780

منبع: Where.ca