Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

استخدام بیش از ۴۰۰ نفر در کلگری توسط ۱۱ شرکت معتبر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک خبر خوب برای افرادی که در حال حاضر در کلگری به دنبال شغل جدید می‌گردند. با توجه به اینکه ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در ماه سپتامبر توسط کسب‌و‌کارها ایجاد می‌شود، ما فهرستی از ۱۱ شرکت معتبر نیازمند نیروی کار را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

پس رزومه خود را آماده و برای این شرکت‌ها ارسال کنید. (با کلیک روی هر تیتر به موقعیت شغلی ارجاع داده می‌شوید).

The City of Calgary

شهرداری کلگری شهر را اداره می‌کند، از حمل و نقل عمومی و خدمات تفریحی گرفته تا جلوگیری از ورشکستگی شهر، همه بر عهده این نهاد هستند. در نتیجه فرصت‌های شغلی زیادی در شهرداری کلگری وجود دارد.

مشاغل: در حال حاضر 53 فرصت شغلی در بخش‌های مختلف شهرداری ایجاد شده است، از جمله طراح ارشد گرافیک، مدیر استراتژی شهری، برنامه‌نویسی، تحلیلگر، مربی یوگا و پیلاتس.

مزایا: امتیازات موقعیت‌ها متفاوت است، اما از همه مهتر این است که تمامی کارکنان از امنیت شغلی برخوردار خواهند بود.

CF Chinook Centre

مرکز CF Chinook مرکز اصلی ده‌ها خرده فروشی از پوشاک گرفته تا غذا و لوازم الکترونیکی است.

مشاغل: در حال حاضر 69 فرصت شغلی وجود دراد. فروشگاه‌هایی که به دنبال استخدام افراد هستند عبارتند از Zara، Chatters Hair Salon و Foot Locker و Saks Fifth Avenue و Mountain Warehouse و Chinook Eyecare و موارد دیگر.

مزایا: هر فروشگاه مزایای متفاوتی خواهد داشت.

WinSport

WinSport مالک و مجری پارک المپیک کانادا، مرکز آموزش بیل وارن در Canmore Nordic Centre در کنمور، آلبرتا و Beckie Scott High-Performance Training Centre در Haig Glacier، آلبرتا است.

مشاغل: WinSport به دنبال استخدام دائمی Paralegal & Manager Office و Ice Technician مدیر هماهنگی ایمنی و بیمه کارکنان آلبرتا، و سرپرست تیم تدارکات رویداد‌ها است. همچنین 23 فرصت شغلی موقت، از آشپزی و گشت اسکی/ اسنوبرد گرفته تا مربی اسکیت و موارد دیگر در حال حاضر وجود دارد.

مزایا: اعضای تیم WinSport از پارکینگ رایگان، خدمات متقابل در سایر پیست‌های اسکی، تخفیف غذا و نوشیدنی، خرده فروشی و دسترسی به Performance Training Centre برخوردار خواهند شد.

Repsol Sport Centre

مرکز شنای Repsol شامل استخر و امکانات ورزشی به شما اجازه می‌دهد در حین درآمدزایی، به تناسب اندامتان نیز بپردازید.

مشاغل: در حال حاضر 21 موقعیت شغلی از جمله Customer Experience و مدیر هماهنگی بازاریابی، مشاور تناسب اندام، تحلیلگر کسب و کار، مدیریت سیستم‎ها و مراقبت از کودکان در این مرکز موجود است.

مزایا: شامل عضویت در مرکز و استفاده از تخفیف‌، برنامه‌های پس‌انداز بازنشستگی و موارد دیگر می‌شود.

The Keg Steakhouse and Bar

این رستوران که پنج شعبه در کلگری دارد در حال حاضر در چهار شعبه خود افراد را استخدام می‌کند.

مشاغل: در رستوران‌های Keg’s South Pointe و 4th Avenue و Macleod Trail و Market Mall فرصت‌های شغلی نظیر کارکنان آشپزخانه، گارسون، آشپزهای خطی و Food Expeditor وجود دارد.

مزایا: مزایای کارکنان ساعتی شامل این موارد است، 40٪ تخفیف غذا (برای شما و به همراه حداکثر سه دوست!)، رویدادهای مخصوص کارکنان و مزایای بهداشتی و سلامتی برای افرادی که بیش از 30 ساعت در هفته کار می‌کنند.

Starbucks

Kuala Lumpur, Malaysia – January 2017: Starbucks Corporation is an American coffee company and coffeehouse chain. Starbucks in Malaysia is operated by Berjaya Starbucks Coffee Company Sdn Bhd.

استارباکس بزرگترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان است. شعبه‌های استارباکس به نوشیدنی‌های تجملی و غلط‌های املایی شهرت دارند، پس اگر قصد دارید با دنیای قهوه آشنا شوید و از محیط کار شاد لذت ببرید ما به شما استارباکس را پیشنهاد می‌کنیم.

مشاغل: در حال حاضر ۱۰۶ موقعیت شغلی با مهارت‌های مختلف در کلگری وجود دارد. اگر همیشه می‌خواسته‌اید باریستا شوید، شانس به شما رو آورده است.

مزایا: هر هفته یک جعبه چای یا یک کیسه قهوه رایگان به اضافه 30٪ تخفیف برای تمامی محصولات استارباکس!

Safeway

یک سوپرمارکت معروف کانادایی که 183 فروشگاه در غرب کانادا دارد. این سوپرمارکت متعلق به بزرگترین سوپرمارکت‌ زنجیره‌ای کشور یعنی Sobeys است.

مشاغل: در حال حاضر فروشگاه کلگری برای ۱۹ شغل مختلف افراد را استخدام می‌کند، صندوق‌دار، کارمند بخش اغذیه فروشی، داروساز، گارسون کافی‌بار و مشاغل دیگر.

مزایا: بیمه درمانی، تعطیلات همراه با پرداختی، مرخصی استعلاجی و تخفیف برنامه‌های تفریحاتی.

RONA

این خرده فروشی محصولات و خدمات ساختمانی و ساختمان سازی به دنبال استخدام افراد فعال می‌گردد، کار در RONA می‌تواند برای شما تجربیات فراوانی را به همراه داشته باشد.

مشاغل: Rona ۹ فرصت شغلی در شعبه‌های کلگری فراهم کرده است که شامل مدیر هماهنگی موجودی، متخصص فروش کفپوش و کارگر انبار می‌شود.

مزایا: تخفیف محصولات Rona، بیمه عمر، پرداخت هزینه‌های تلفن.

University of Calgary

دانشگاه کلگری که بزرگترین دانشگاه شهر است دارای پنج محوطه مسکونی و هزاران کارمند است.

مشاغل: صفحه مشاغل مورد نیاز وبسایت دانشگاه کلگری 95 موقعیت شغلی را نشان می‌دهد. معاون، مدیر هماهنگی بهبود جستجوی منابع، علوم بهداشت جامعه، مدرس در دانشکده پزشکی Cumming، طراح داخلی و موارد دیگر از مشاغل مورد نیاز دانشگاه کلگری هستند.

مزایا: مزایای دانشکده‌های مختلف متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Calgary YMCA

بزرگترین تأسیسات YMCA کل جهان در کلگری قرار دارد که در حال حاضر فرصت‌های شغلی متنوع و فراوانی را برای مردم فراهم کرده است.

مشاغل: مدیر هماهنگی ورزش‌های آبی، مربی کودکان، نجات غریق و مدیر هماهنگی جوانان.

مزایا: عضویت رایگان، مزایای درمانی و دندان، برنامه‌های بازنشستگی، تخفیف‌ها و موارد دیگر.

The Home Depot

The Home Depot Canada to hire 5,500 new associates (CNW Group/The Home Depot of Canada Inc.)

یکی از بزرگترین خرده‌فروشی‌های مصالح ساختمانی کانادایی در جهان که در مراکز توزیع، دفاتر شرکت‌ها و فروشگاه‌های خرده فروشی فعالیت دارد. این شرکت در کلگری  ۸ شعبه دارد.

مشاغل: این فروشگاه در حال حاضر ۹ فرصت شغلی در کلگری فراهم کرده که شامل دستیار تعمیر و نگهداری عمومی، دستیار فروش ابزار، متخصصان Vault/Back Office و موارد دیگر می‌شود.

مزایا: تمامی کارمندان دائمی Home Depot از مزایایی نظیر پاداش، خرید سهام، زمان بازپرداخت هزینه کالج، برنامه‌های بازنشستگی، برنامه‌های مراقبت، تخفیف بیمه برای خانه و خودرو و موارد دیگر برخوردار می‌شوند.

منبع: Dailyhive