Tuesday, April 16, 2024
0.4 C
Calgary

آلبرتا: با واکسیناسیون کووید، ۱۰۰ دلار دریافت کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آلبرتایی‌های واجد شرایط دریافت واکسن هم‌اکنون می‌توانند برای اولین دوز واکسن کووید-۱۹ خود یک کارت نقدی ۱۰۰ دلاری دریافت کنند.

بر اساس اعلامیه دولت، از ۳ سپتامبر تا ۱۴ اکتبر، به آلبرتایی‌های ۱۸ سال به بالا که دوز اول واکسن کووید-۱۹ را دریافت می‌کنند یک کارت تشویقی به مبلغ ۱۰۰ دلار اهدا می‌شود.

آلبرتایی‌های می‌توانند پس از انجام واکسیناسیون به alberta.ca/VaccineDebitCard مراجعه کنند و برای دریافت کارت نقدی به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

شرکت خدمات مالی و بانکداری کانادایی CIBC مسئول توزیع این کارت‌های نقدی است. اولین ۱۵هزار فردی که برای واکسیناسیون اقدام کنند کارت خود را در ماه اکتبر و دیگر واجدین شرایط در ماه‌های نوامبر و دسامبر کارت‌های ۱۰۰ دلاری را دریافت خواهند کرد.

تایلر شندرو، وزیر بهداشت، طی بیانیه‌‌ای اعلام کرد با بررسی نتایج واکسیناسیون در آلبرتا به این نتیجه دست یافته‌اند که واکسن‌ بهترین محافظت را در برابر کووید-۱۹ ایجاد می‌کند. وی در ادامه از اهدای کارت‌های نقدی ۱۰۰ دلاری به عنوان انگیزه‌ای برای دریافت واکسن یاد کرد.

از روز پنجشنبه، ۷۸.۹٪ از مردم واجد شرایط در آلبرتا حداقل یک دوز واکسن کووید-۱۹ دریافت کرده‌اند و ۷۰.۹٪ از واجدین شرایط نیز با هر دو دوز به طور کامل واکسینه شده‌اند.

منبع: Dailyhive