Friday, April 19, 2024
4 C
Calgary

تهیه کیت تشخیص سریع آنتی ژن کرونا ارزان قیمت در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادا شیلد، تولید کننده تجهیزات حفاظت شخصی مستقر در انتاریو، کیت تشخیص سریع آنتی‌ژن کرونا را در بسته‌های پنج عددی با قیمت ۴۹.۹۵ دلار در بازار توزیع می‌کند. شرکت کانادا شیلد ادعا می‌کند قیمت این محصولات ۴۰ درصد کمتر از سایر فروشگاه‌ها‌ی آنلاین است.

جرمی هیدز، مدیرعامل این شرکت در بیانیه اعلام کرد با افزایش تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹ در مدارس و محیط‌های کار سراسر کشور، این شرکت تشخیص داده است که در حال حاضر انجام آزمایش‌های سریع بیشتر از قبل مورد نیاز است.

به گفته مدیرعامل کانادا شیلد، شهروندان کانادایی روزانه هزینه زیادی را برای انجام تست سریع کرونا می‌پردازند و این شرکت قصد دارد در کاهش این هزینه‌ها نقش مهمی ایفا کند.

این کیت‌ها هم‌اکنون در آلبرتا، انتاریو و بریتیش کلمبیا در دسترس هستند.

با توجه به دستورات بهداشتی متغییر استان‌ها، این شرکت انتظار دارد در آینده کیت‌های تشخیص سریع آنتی‌ژن کرونا در استان‌های دیگر نیز در دسترس مردم قرار بگیرد. در حالی که برخی از استان‌ها وعده ارائه تست رایگان کرونا را به کسب‌وکارها داده‌اند، این تست‌ها در دسترس عموم قرار نگرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کیت‌ها به وبسایت شرکت کانادا شیلد مراجعه کنند.

تست‌های مورد تایید بهداشت کانادا از طریق لوله باریکی که وارد بینی می‌شوند و با صرف ۱۵ دقیقه وجود ویروس کووید-۱۹ را تشخیص می‌دهند.

کانادا شیلد خاطرنشان می‌کند که نتیجه منفی بدست آمده از این کیت‌ها قطعی نیستند و باز هم باید مراقبت‌های مورد نیاز برای جلوگیری از شیوع بیماری انجام شود. نتایج مثبت باید با انجام آزمایش PCR مورد تایید قرار بگیرند.

منبع: Dailyhive