Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

درآمد ۱۰ میلیون دلاری کاناناسکیس از زمان صدور مجوز

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به گفته دولت آلبرتا پس از اجباری شدن مجوز در ماه جون بیش از ۲۵۰ هزار مجوز برای ورود به کاناناسکیس صادر شده و درآمد این منطقه ۱۰ میلیون دلار بوده است. انتظار می‌رود کاناناسکیس سالانه ۱۵ میلیون دلار درآمد کسب کند.

برای هر خودرو یک مجوز صادر می‌شود و خودروهای شخصی برای پارک کردن در این منطقه باید ۱۵ دلار برای یک روز یا ۹۰ دلار برای یک سال بپردازند.

وسایل نقلیه کوچک تجاری (مانند سرویس‌های رفت و برگشت، تاکسی و وسایل حمل و نقل گروهی کوچک با ظرفیت ۱۵ نفر یا کمتر) برای دریافت مجوز باید ۲۲.۵۰ دلار برای یک روز یا ۱۳۵ دلار به صورت سالانه بپردازند. وسایل نقلیه بزرگ تجاری (مانند اتوبوس‌های مسافربری و وسایل حمل و نقل گروهی با ظرفیت بیش از ۱۵ نفر) برای دریافت مجوز باید ۳۰ دلار به صورت روزانه یا ۱۸۰ دلار برای یک سال بپردازند.

به گفته مقامات استانی درآمد حاصله از مجوزهای صادر شده به استخدام ۲۰ افسر حفاظتی و ۳۲ موقعیت شغلی فصلی جدید، از جمله افسران بیشتر در مناطق تفریحی و کارکنان خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان به منظور حمایت از تفریحات امن و پایدار در فضای باز کمک کرده است.

همچنین دو مرکز اطلاع رسانی بازگشایی شده و نظافت پیست‌های اسکی کراس کانتری نیز انجام پذیرفته است. لازم به ذکر است از طریق خدمات پاسخگویی به حوادث و مدیریت ترافیک پیشرفت‌هایی در افزایش ایمنی عمومی حاصل شده است.

جیسون نیکسون، وزیر محیط زیست و پارک‌های آلبرتا، در بیانیه‌ای هدف از صدور مجوز را سرمایه‌گذاری در پارک‌های استان و زمین‌های عمومی آلبرتا خواند. وی در ادامه افزود در آینده به کمک مبلغ حاصل شده از مجوز ورود به کاناناسکیس پروژه‌های بیشتری ایجاد خواهند شد.

در سال ۲۰۲۰ کاناناسکیس پنج میلیون بازدیدکننده داشته است که این تعداد یک میلیون بیشتر از پارک ملی بنف است.

 

 

منبع: Dailyhive